Symptomen week 5

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik ben zelf ook helemaal niet misselijk oid geweest. Ben de eerste weken wel echt ontzettend moe geweest. Dit werd na 11/12 weken weer minder. 

Bedankt voor jullie reactie. Zo word ik beetje bij beetje wijzer. Het is inderdaad echt bij iedereen ander. Dat moe en afwezig zijn herken ik wel onwijs!! Mijn man vraagt zich regelmatig af waar ik met mijn hoofd zit?

Om je gerust te stellen: Ik ben nu 8 weken zwanger en tot nu toe echt nergens last van. Ik maakte me ook erg zorgen of het wel goed zat, maar gisteren de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien. Ik durf ook nu pas te geloven dat het echt zo is.
Je hoeft dus niet perse kwaaltjes te hebben ?

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik snap dat jij je zorgen maakt, ik vind me helemaal in je verhaal. ben ook nu ong. 5 weken zwanger en totaal geen symptomen!
Heb af en toe menstruatie achtige krampen maar daar blijft het ook bij.
Het is fijn dat we nergens last van hebben maar het is ook wel fijn om toch iets te voelen, zodat je zeker weet dat er een klein wondertje in je buik zit.
Maar ik heb laatst met de verloskundige gebeld, en de symptomen kunnen ook pas naar 7/8 weken ontstaan en als je geluk hebt helemaal niet!
Maar ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven naar 4 super positieve testen haha.... Denk dat ik het pas kan geloven zodra ik de echo gehad heb over paar weekjes.

Geniet van je zwangerschap!

Hallo! 
Ik heb precies hetzelfde zit tussen de 5 en 6 weken zwangerschap in en heb alleen soms buikkrampen zoals menstruatiepijn en erg moe. Verder helemaal niks.. eerste zwangerschap miskraam gehad dus super onzeker :(

Ik ben 4,5 week. Ik voelde me vorige week vrij moe en mn borsten waren groot en pijnlijk en heel warm. 3 dagen geleden begon mn buik zich te vullen met lucht, maar dat is vandaag weer weg. Raar. Maar het hoeft dus alles helemaal niks te bekennen als ik het zo lees. 

Terug
Bovenaan