symptonen worden minder

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ben nog steeds niet ongesteld, maar nu toch al bijna 2 weken overtijd. Heb pas 1 test gedaan (vorige week donderdag). Mijn gespannen/volle borsten voelen bijna weer als normaal en de ongikrampen lijken ook minder te worden.

Ga sowieso morgenochtend weer testen, maar wie herkent dit? Sla ik een cyclus over?

liefs, Daphne

Hoi Daphne,

Wat balen he! Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ben eerst een maand gestopt zonder dat we het voor het eggie gingen. De tweede maand vol goede moed. Was ik gelijk overtijd. Helemaal spannend. Had ook allerlei gekke dingen. Eerste  test vier dagen overtijd, tweede test  8 dagen en daarna op de 13e dag. Allemaal negatief, en wat denk je de 14e dag ongesteld. Na de derde test had ik echt zoiets van, ik ben echt niet zwanger. Hoopte toen gelijk dat ik snel ongesteld zou worden. En ja hoor, een dag later op mijn werk voelde ik het al.
Wel heb ik idd ook last gehad van menstruatiepijn in die weken, maar goed, ze zeggen dat je dat ook kan hebben als je zwanger bent.
Ik baalde meer van het feit dat ik het onregelmatig werd dan dat ik niet zwanger was. Had het gevoel dat mijn lichaam me in de steek liet. Gelukkig zijn we nu weer een maand verder, en ook een ronde??!!, maar wel keurig op tijd ongesteld. Daar ben ik wel blij mee.
Ik wil jullie de moed niet in de schoenen laten zakken, maar dit is wat bij ons gebeurde.
In de hoeveelste ronde zitten jullie? En hoelang ben je gestopt met de pil?
Balen he, dat je er geen invloed op kunt uitoefenen. Iniedergeval succes met wachten, enne laat ff weten als je morgen getest hebt, ben benieuwd! Het kan ook je HCG hormoon zijn, wat nog niet voldoende is gestegen.

Succes! Groetjes Ilona
1e, 3e ronde

Hoi Ilona,

Dank je voor je reactie. Het is ook allemaal zo onzeker. Had jij toen je overtijd was  nog meer klachten? Of had je alleen ongipijn...? En nu ben je druk aan de klus of aan het wachten..., spannend he!!!

Ik ben (pas) eind mei gestopt met de pil en zit dus nu (nog)  in ronde 3. Morgen ga ik maar weer testen. Als er dan nog niets zichtbaar is, ga ik er vanuit dat mijn lichaam nog aan het ontpillen is. Het enige waar ik maar mee in mijn hoofd blijf zitten is dat bij  mijn moeder ook pas heel laat HCG geconstateerd kon worden (na ruim 2 maanden). Ik vraag me dan ook af of dit erfelijk is en ik het misschien ook kan hebben.

Afijn, ik probeer er zo min mogelijk bij stil te staan. Maar als het dan niet raak is dit keer, mogen wat bij betreft de RD heel snel komen. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Je hoort van me. Liefs, Daphne

hey hallo
ik lees hier net even je berichtje en herken het helemaal.
ik ben zelf 28 en heb 2 kids van 3 ½ en 2. dus je zou denken dat je je
lichaam na 2 zwangerschappen wel zou kennen. nou niet dus. het is nu al weer
8 weken geleden dat de rode duivels zijn geweest.
daar voor had ik een cyclus van 5 weken en daar voor was het volgens mijn iets
van 9 of 10 weken en dat was volgens de huisarts helemaal normaal.
maar het rare was dat ik  me helemaal niet normaal voelde dus ik dacht meteen
ZWANGER dus ik  eem paar testen gehaald en   na 3 testen was het toch wel duidelijk.
niet zwanger dus.
en nu durf ik  niet eens een test te doen.
het is dus normaal dat je een keer een maand overslaat  

het is dan toch wel weer balen  
groetjes mamasuus

Hoi!
Ook ik herken t wel.. Ben nu twaalf dagen over tijd, test gedaan 1 dag  na NOD negatief natuurlijk, 5 dagen na NOD negatief, en nu wacht ik dus nog ff.. Maar ik voel wel elke keer mijn buik rommelen.. Vanochtend dacht ik echt, nu komen de RDs maar weer niets.. Frustrerend is he, dat je niet weet waar je aan toe bent.. lastig hoor..
Nou zet m op !
Liefs A.

Hoi allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. Gisteren weer een test gedaan, maar nog steeds negatief. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben . Heb nog wel steeds ongipijn, maar daar probeer ik me maar niets meer van aan te trekken. Misschien dat ik een dezer dagen nog even de huisarts bel om te vragen of het late constateren van HCG bij mijn moeder erfelijk kan zijn....

Nu maar hopen dat de RD heel snel komen. Kunnen we tenminste verder. Weet iemand of mij eisprong dan nu nog moet komen? of heb ik deze al gehad...? Of heb ik er deze keer helemaal geen een?

liefs, Daphne

Hoi Daphne,

Herkenbaar; vandaag dag 42, geen idee of ik ongesteld moet worden, net mn ei heb gehad of wat dan ook. Afgelopen weekend negatief getest. Lijk ook sypmtomen te hebben, maar het kan ook zijn dat ik mij deze alleen inbeeld. Ik weet het ook niet meer hoor. Komend weekend maar weer een keertje testen als ik dan nog geen rd heb.

liefs Rannie

Hoi Rannie,

Irritant he! Ik wil ook gewoon weten waar ik aan toe ben. En zelfs mijn vriend vindt het nu niet leuk meer (en hij voelt er nog niet eens iets van... hihihi).

Ik zit nu op dag 43. En heb wel last gehad van gevoelige, gespannen en volle borsten, maar heb het idee dat het is verdwenen. Heb wel bijna iedere dag last van ongigevoel, maar de RD zijn nog ver weg, zo lijkt het....

Kan vanmiddag om half 5 de huisarts terugbellen. Dan hoor ik wat ik moet doen. Vermoed dat hij zegt  te wachten tot volgend weekend en dan nog een test doen. Als er dan nog niets is, ga ik proberen om een bloedtest te laten doen. Grrrr.... wordt er niet goed van!!!

Waar heb jij last van? En heb je vaker een onregelmatige cyclus...?

liefs, Daphne

Terug
Bovenaan