symptonen worden minder

Hoi Daphne,

In november 2005 ben ik gestopt met de pil. En sindsdien onregelmatig. De laatste maanden leek er wel wat meer regelmaat in te komen; 35,24,31 maar toen afgelopen maand; 48. Ik had gehoopt dat ik deze maand weer wat omlaag zou gaan, maar daar lijkt het nog niet op.
Qua symptomen (al dan niet mezelf gek makend); moe, met vlagen misselijk, gevoeligere borsten (doen geen pijn, maar voelen wat opgezwollen), mijn tepels zijn constant hard, en een weeeig gevoel in mijn buik. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen; een beetje alsof je de hele dag een beetje zenuwachtig bent en een beetje kriebels hebt. En af en toe een steekje.

Maar ja, voor hetzelfde geld test ik het weekend weer negatief of wordt ik voor die tijd ongesteld. Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar ... dat lukt voor geen meter. Het is gewoon superirritant. En dan elke keer weer een negatieve test, bah
Dus ik loop 1 dag op je achter en wacht met je mee!

Ik mag een bloedtest laten doen.  De huisarts wil het onzekere wegnemen. Ga zo een verwijsbriefje halen, dan kan ik dichtbij bloed laten afnemen. Dan nog 5 werkdagen wachten op de uitslag... Ben benieuwd wat eruit komt....   Ik hou jullie op de hoogte. Heb nog steeds last van ongipijn, dus als hieruit komt dat ik niet zwanger ben....

KOM MAAR OP RD.......

Tot snel!

Daphne

Hoi Daphne,

Spannend, alleen jammer dat dit vijf werkdagen duurt. Volgende week maandag of dinsdag heb je dan dus de uitslag? Wel fijn dat je huisarts er aan mee werkt. Ik denk dat als ik bij de mijne kom, deze me weg stuurt met 'wacht nou maar af'. Dat zegt ze namelijk met alles als ik bij haar kom. Dus kom ik er bijna nooit.
Ik zit nu op dag 44 en nog steeds geen rd. Alleen zijn mijn borsten minder gevoelig, mn tepels nog wel. Ook ben ik wat huileriger. Maar verder niets. Waar heb jij nu last van?
Ik ga het weekend testen. Dus ik wacht met je mee!!
liefs  Rannie

Wat vervelend dat je huisarts niet echt naar je luistert. Kan me voorstellen dat je het niet fijn meer vind  om te bellen of langs te gaan.  

Wat duurt het nog lang he! Wachten tot het weekend is. Ik zal voor je duimen. Misschien hebben we volgende week dan allebei wel goed nieuws!

Ik ga morgenochtend pas bloed laten afnemen. Ik wil niet dat ze op mijn werk weten dat ik het laat doen, dus ik ga morgenochtend vroeg. Ben zo benieuwd wat eruit komt.....

De gespannen borsten is nu helemaal weg. Gisteren had ik nog wel last van menstruatiepijn, maar dat heb ik vandaag nog niet gehad. Heb sinds gisteren wel last van gevoelige tepels.... Grrrr, wat betekent dat nu weer? Heb al zitten denken, volgens het vaste patroon zou ik nu ongeveer weer mijn eisprong moeten hebben. Misschien dat mijn tepels hierop reageren...???

Ik zou graag willen weten of mensen al in zo'n vroeg stadium (als ik zwanger ben dan) de symptonen hebben zien afnemen? Ken jij mensen die dit hadden. Zelf heb ik dus het idee dat het niet kan..... Wat denk jij?

liefs, Daphne

Ik heb geen idee, maar ik hoor zoveel verschillende verhalen van iedereen dat ik denk dat alles kan. Vriendin van me is nu ruim drie maanden en is alleen wat moe, verder heeft ze geen enkel symptoom gehad. Een andere vriendin had volgens mij met drie weken al af en aan last van dingen. Tja. Laten we maar hopen dat we allebei al 44,45 dagen ver in de zwangerschap zijn ipv in de menstruatiecyclus. Spannend.............
liefs Rannie

Hoi Ran,

Nou, ben vanmorgen bloed wezen prikken. Nu maar afwachten.... en duimen op een positief resultaat. Duim je met me mee..?

Heb nog steeds gevoelige tepels en gisteravond had ik echt enorme ongipijn. Nog erger als  ik ongesteld ben (nog met pil dan zeg maar). Probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar ja, dat valt niet mee....

En heb jij nog klachten???

Ik zal ook voor jou duimen!!! Hopelijk allebei een positief resultaat volgende week!

liefs, Daphne

hoi Daphne,

Je hoeft niet meer voor me te duimen, zie mijn topic; ik weet het effe niet meer. Des te harder duim ik nu voor jou!
liefs Rannie

Heey Daphne,

Hier the same.. Het is zo kut he dat je er nix mee
kan dan alleen maar afwachten..  Mijn 1e ronde
was ook  ik overtijd.. Helemaal blij, maar ja nega en
einde van die week was het er.. 2e ronde had ik alleen
lichte slijm (sorry!!) Maar ben mooi nie ongie geworden..
Was al erg blij.. was dik 11 dgn overtijd.. maar was toch
nega.. en heb daarna nie meer getest en ben maar naar
ronde 3 gegaan.. en die kwam gwoon op de "normale"
data.. Dus helaas.. erg kut wel te verstaan!! Maar nu zit
ik in ronde vier.. en het is weer afwachten..

Het is vooral irritant omdat je alleen maar kan afwachten..
Je kan wel ff checken bij de ha of je hetzelfde heb als
je mam.. Mijn mam werdt met hormonen zwanger, heb ik
toch ook ff na gevraagd want dat moeten we nie hebben, toch?

Ik ben wel benieuwd naar je bloedtest, laat je het ff weten!!!??
Ik hoop dat je geluk hebt!!!!!!!

Succes!! Liefs ikk!

Terug
Bovenaan