Té licht???

A

Anoniem

Guest
Nou,dat hebben wij weer...
Kan ik één keer niet met Delano naar het cb,beginnen ze te zeuren.
Ik ben wat directer dan mijn man,die zegt ja en amen,haha.
Mijn man ging dus  met Delano naar het cb(ik moest werken).
Hij doet het super,ze was in principe heel tevreden...maaaaaaarrrrrrrrrrrrrr.
Hij is te licht,meneer weegt 8700 gram en is 72 cm.
Volgens mij is ie toch helemaal niet écht te licht.
Nu moeten we over 4 weken weer komen om te wegen.
Nou ja zeg,ik wil eigenlijk bellen om af te zeggen omdat ik het flauwekul vind,maar man heeft liever dat ik toch even ga...
Wat vinden jullie,zó licht is ie toch helemaal niet.
Hij is overigens bijna 9,5 maand.
Groetjes Tanja

Hoi,

Die van mij was met 9 maanden, 9700 gram en 74 cm.
Wel wat zwaarder maar ook wat langer.
Ik vindt die van jou ook niet te licht.. maar goed.
Ze bewegen nu natuurlijk ook een stuk meer.
Ben benieuwd of je over 4 weken weer gaat?

gr kaat

Te zwaar, te licht, te dik, te dun.
Sjonge jonge jonge. De een is de ander niet. Misschien verbrand die kleine van jou wel zo onwijs veel en zo beweeglijk.

Ik zou me er niet zo druk om maken.

Hoe loopt hij in de curve dan?

nou ik vind je mannetje echt niet te licht. En die van het cb kijken alleen maar naar het gemiddelde en de groeicurves. Ze kijken ws bij jullie niet zoals jullie zijn.

Ikzelf heb er geen last meer van,....heb ze eens duidelijk laten merken dat mijn man en ik ook niet groot en zwaar zijn en vandaar onze kids ook niet.
Jari was met ong. 9 mnd 8120 en 71 cm en ik vind het  een stevige, maar ja mijn dochterje was met 9 mnd 6960 gram. Dus de een is de ander niet. Ik zou gewoon kijken naar jullie eigen postuur en kijken of je kleintje verder wel goed alles doet...eten en zijn ontwikkeling en dan is het oke toch!
Groetjes Nessie

hoi hoi,

Mijn zoon was met 9 maanden 71,5 cm en 7,6 kilo , onderin de curve maar prima!Ze vond dat alles in verhouding was en dat lijkt me bij jouw zoon net zo!Helemaal geen gezeur, ze begon  er niet eens over tot ik er naar vroeg. Is hij bijvoorbeeld deze keer hel weinig geroeid en dat ze dat bedoelde?Want het gewicht is prima hoor!Niks mis mee!Mijn zoon zit dus onderin de curve en is net ziek geweest en afgevallen (dus nu lichter dan 7,6 kilo), maar zolang hij weer  goed eet en lekker bewegelijk is maak ik me niet druk, al komt hij onder de onderste lijn. Meer dan genoeg eten geven kan je niet doen toch?

liefs leetje 1981

Hoihoi,
Hij zat altijd iets aan de hoge kant in de curve,niet veel hoor,nu zit hij net een fractie onder het gemiddelde,maar dus nog prima tussen de twee uiterste lijnen.
Als ik zelf was gegaan,had ik inderdaad ook gezegd dat ieder kind verschillend is en hij nu ook veel energie verbruikt(kruipen,optrekken).
Ze hebben altijd wat te zeuren,onze oudste was juist aan de zware kant en ook altijd een hoop gezeur,hij moest minder eten.
Hij eet wat hij nodig heeft hoor,laat hem niet verhongeren.
Nu hadden ze gezegd dat hij persé twee broodjes moet tussen de middag,nou,écht niet hoor,krijg er net één in,kan toch moeilijk gaan proppen!
Nou,het zal mij ook benieuwen of ik ga,mijn man en ik zijn nog in discussie,haha.
Groetjes Tanja

gewoon zeggen....ja ik ga....en ondertussen afbellen hihihi!
Je kunt het thuis toch anders ook een beetje in de gaten houden op de weegschaal.
en ze pakken met eten toch wat ze willen en proppen heeft geen enkele zin.
Suc6 met de discussie

Nou Nessie,
Dat is echt wat voor mij,gewoon zeggen dat je gaat maar ondertussen......haha.
Mijn man is gewoon iets sneller bezorgd dan ik.
Delano heeft reflux,en al merk je niks aan hem(behalve spugen natuurlijk,haha),.
mijn man blijft zich daar toch een beetje zorgen om maken.
Daarom wil hij denk ik dat ik ga,al zegt hij van niet natuurlijk!
Ach,we zien wel wie deze discusie wint(of denkt gewonnen te hebben,haha)
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan