Té licht???

mannen zijn al snel wat eerder bezorgd. hihi die van mij tenminste ook!
Maar ja als je hem daar dan toch happy mee maakt kun je mss even snel gaan wegen dan heb je hem ook weer gerustgesteld.
Maar als jullie eigen bouw ook fijn is dan zou ik me niet zo'n zorgen maken....ik kan het wel begrijpen want heb zelf een fijn poppetje(nu 4 jr ...1 m en 13,5 kilo) maar zie dat ze het goed doet in der ontwikkeling, heel pienter is en gewoon actief. Maar goed de een is de ander niet en als hij het niet vertrouwd kun je misschien 1 keer even extra wegen en anders met hem overleggen dat je het thuis bijhoudt. heb je beide een beetje je zin! haha
Suc6 Nessie

Tja,dat is ook zo,voor zijn geruststelling ga ik wel even wegen.
Ik heb idd wel een fijne bouw(1.72m en 54 kg)maar mijn man niet echt,hij is niet dik maar ook zeker niet dun,er tussen in,zeg maar.
Mijn oudste is nu ook maar fijntjes,al was hij als baby gigantisch,haha.
Nou,bedankt iig en in juli maar even wegen dan.
Groetjes Tanja

hoi
oh wat een gezeur ja
echt die cb's zijn er volgens mij alleen maar om commentaar te geven hahaha
hoezo te licht? annique was vorige week 9 maand en 1 week 8100 gram en 69 cm
daar hadden ze geen commentaar op hoor en ze lag op de middellijn
dus lijkt me niet dat ie te licht is
maak je geen zorgen !!!
liefs sandra

hoi,
ik begrijp wel dat je moet terugkomen. Het gaat niet om het gewicht, want dat is echt niet te laag; het gaat om het feit dat hij eerst aan de top van de groeicurve zat en nu net onder het gemiddelde. Het gewicht moet een lijn blijven volgen en dat is dus bij hem omlaag gegaan. Zeker als hij reflux heeft begrijp ik de cb arts!

Ik denk dat Stephanie gelijk heeft. Ze kijken naar het totaalplaatje: wat was het en wat is het nu? Die lijn moet gewoon goed stijgen, of je kindje nu wat dikker of dunner is maakt dan (binnen de perken) niet zoveel uit.
Ik zou wel weer heengaan naar het CB, juist met reflux!

Stephanie en Daisy,jullie hebben gelijk.
Ik had het idd nog niet op die manier bekeken.
Ik keek alleen naar zijn gewicht nu en niet naar de lijn in zijn geheel.
Maar dan nog,is de lijn netjes,hij is de vorige keren ook vrij veel gegroeid en nu ietsje minder,dus dan nog snap ik de ophef niet zo.
En wat de reflux betreft,iedere keer als ik mijn ongerustheid erover uitsprak werd het weg gewuift met 'daar groeit ie vanzelf overheen,ze spugen alleen uit wat ze niet nodig hebben',dus ja,allemaal een beetje dubbel.
Maar goed,ik ga wel even heen om te wegen.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan