't is mis..

Mocht de miskraam niet vanzelf starten, dan heb ik volgende week vrijdag een afspraak staan voor een curretage.
Vind 't allemaal nog heel onwerkelijk, we hadden ons er zo op verheugd!

En je denkt ook dat als een hartje eenmaal klopt dat de kans dat het mis gaat ook al weer een stuk kleiner is. Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleintje! Liefs

ja dat geloof ik ja.
wel jammer dat gynocologen geen vaste protocol hebben.

wij hebben in april een miskraam gehad en we hadden de keuze.
zelf afwachten, medicatie of curitatie.
ik wilde het niet afwachten. bleef dan toch hopen dat alle artsen het fout hadden en gewoon een embryo met hartje in me droeg.
ik heb meteen medicatie gekregen.

curritatie werdt bij ons afgeraden ivm evt verklevingen in de baarmoeder.

anders vraag je huisarts of hij citotec misschien schrijf je het anders) voorschrijft.
is een medicatie die je vaginaal inbrengt en dan je miskraam opwekt.
paar uur later begin je met vloeien.
dit herhaal je dag 2 en 75% kans dat je leeg bent.
ik was ook leeg na de medicatie.

sterkte

Onze gynocoloog had geen goede ervaringen met medicatie, wij hebben het hier dus wel over gehad. Normaal gesproken moest ik na een week terug komen en dan werd er pas een afspraak gemaakt voor een curretage. Dat wou ik dus niet afwachten, dus sneller een curretage kon bij ons niet.
Curretage gebeurd met een slangetje, word leeg gezogen, kans op verklevingen was niet heel groot.
Raar dat 't zo verschilt ja..
Het is dus nog niet begonnen, voel me ook nog net zo zwanger als voorheen.. :-S
Liefs

ja, herkenbaar.
bij onze miskraam was ik misselijk en moe.
en dat was dubbel. daarom wilde niet afwachten en hebben medicatie mee gekregen.
we hebben het wel over het weekend geteld want mijn man werd dat weekend 40 en hadden zaterdags groot feest. en wilde daar niet ziek zijn of zijn feest afzeggen.

en zondags de medicatie in gebracht en snachts gaan vloeien.

sterkte in iedergeval.

Terug
Bovenaan