T kriebelt weer zo maar...

A

Anoniem

Guest
Het kriebelt zo!
Hoi meiden,
Het kriebelt bij mIj weer zo voor een 2e.
Volgende week word nooya 1 jaar.
Ik ben "nog maar" 23 nu dus best jong om straks al 2 kids te hebben maar m'n man is een stuk ouder en de jaren gaan dan zeker als de kids wat groter worden toch tellen bij hem. Het maakt verder niet uit maar voor m'n gevoel heb ik haast terwijl dat tegelijkertijd niet is wat ik wil. Wil in alle rust genieten van m'n kids en wat vooral in m'n achterhoofd speelt is; stel straks ben ik 24-25 heb ik 2 kids. Voor ons ws wel max want m'n man heeft al een zoon die bij ons woont. Dus druk en duur zat dan al die kids. Maar dan heb ik t straks dus allemaal al gehad waar anderen nog niet eens begonnen zijn.
Ik vond t zwanger zijn en alles zo fijn dat k dat niet te snel wil "opmaken" zeg maar. Maar goed, voor mij dus een klein dillema.
Iemand hier ideeën over?
Gr. en bedankt!

Ik beviel (gepland) op mijn 23e van onze 1e, op mijn 25e van de 2e, op mijn 27e van de 3e en straks op mijn 28e van de 4e.
Wij hebben er bewust voor gekozen om (te proberen) niet zo veel leeftijdsverschil er tussen te laten zitten. De 4e was overigens wel een verrassing, hahaha.

Hier ook bewust voor gekozen om jong ouders te worden. Ik was 23 bij de oudste, 24 bij de middelste en 25 bij de jongste. Straks misschien nog 26, anders 27 bij de 4e.

Nou meid ik wou dat ik nog zo jong was. Ik ben 39 en wil dolgraag een 4e ( heb van mijn 4e zwangerschap in januari een miskraam gehad helaas, anders zou ik vd zomer mijn 4e krijgen) Hoe hoger de leeftijd hoe lastiger zwanger raken en meer kans op miskramen. Dus als je gevoel zegt dat je nu graag weer een kindje wil , moet je daar lekker aan toegeven en genieten van je jonge fitte lijf. Ben je straks ook gewoon een leuke hippe jonge moeder. Vinden je kinderen ook leuk denk ik later, toch? Sterkte met je keuze.

Ik denk dat we inderdaad gaan "beginnen" aan een 2e. Nog eens over gehad vanavond en eigenlijk zoiets van waarom niet? En ik rrwacht heus niet binnen een maand of 2 zwanger te zijn dus alvast de pil stoppen kan wel.
M'n andere ding is alleen; wij wonen niet zo groot en we hebben geen kamertje over. Dus 2 kids moeten op 1 kamer. Weet niet
of dat te doen is met 2 kleintjes. Maarja dat zullen wel meer gezinnen hebben toch?
Thanx voor jullie reacties.

Ik zou zeggen: doe wat je gevoel je zegt.
Waarom zou je wachten?

hee!
je verhaal komt me heeel bekent voor!!
mijn man is ook een stuk ouder. ik ben nu 24 en mijn man 36
de 1e is nu 17 maand oud, en verwacht eind deze maand de 2e.
voor ons is dit dan ook 'de laatste' en heb ook wel eens het gevoel van: dat kan ik dit nooit meer meemaken.
maar ik vind het ook wel weer heel fijn dat de kinderen niet veel schelen qua leeftijd.

en 2 kleintjes op 1 kamer kan best hoor! je zou echt niet de 1e zijn die dat doet en ook zeker niet de laatste!

dus als jij wil, en je man ook zou ik zeggen: ga ervoor!!!!!

Terug
Bovenaan