T kriebelt weer zo maar...

Heey
Ook ik kan je goed begrijpen,
mijn man is 14 jaar ouder, hij word in augustus 38 en ik in september 24.
Wij zijn bezig met de 1e wat nog niet zo wil lukken, we houden hoop.
Maar ik zou het ook zo graag willen aangezien onze eventuele kinderen dan wel een wat oudere papa zouden krijgen.
Ik zou zeggen doen wat je gevoel je ingeeft, en wees blij dat jullie samen je 1e kindje hebben, geniet hier ook van! .. Dit is niet gemeen bedoeld, maar de leeftijd hoort erbij en er is niets aan te veranderen, daarbij ben je zo oud als je je voelt, niet waar? Liefs

Hier liggen de jongens ook op 1 kamer. Het is wel een grote kamer dus ze hebben ruimte genoeg. Straks met de 4e wordt het weer even puzzelen. Maar daar maak ik me niet zo druk om.
Ik zou zeggen ga ervoor. Alle dingen eromheen komen vanzelf goed, overal is een oplossing voor!

Ook hier een jonge mama. ik was 22 toen ik trouwde en 24 toen mijn meidje werd geboren. Nu ben ik 26 en zijn we druk bezig voor een 2e.
Wij zitten nu ook met 2 slaapkamers, maar we kunnen de onze opdelen en er nog een kamertje bijmaken. Dit doen we pas als ik zwanger ben.

Liefs ciomama

Als je gevoel zegt dat je het wilt, gewoon ervoor gaan!
Je weet nooit hoe het leven loopt. Je weet niet hoe het gaat met zwanger worden etc.
En dan denk je misschien over 5 jaar, had ik maar........
Ik denk dat dat gevoel vreselijk is. En die zwangerschappen heb je gehad. Of je nu 23 of 35 bent. Je kunt er met een goed gevoel op terug kijken. En je prachtige kids, die blijven. En dat is waar je het voor doet.
Ik ben nu zwanger van de 2e en hebben momenteel geen kamer over. Ons huis staat wel te koop, maar wil nog niet vlotten. Dus de kleine zal bij ons op de kamer komen. Voordat de kleine een jaar is hopen we stiekem toch wel dat we een ander huisje kunnen kopen. En zo niet.... dan komt het allemaal wel weer op zijn pootjes terecht. Wij hebben naar ons gevoel geluisterd en dat voelt goed!

Terug
Bovenaan