t zit in de weg

ik ben vandaag 39 weken en 2 dagen om precies te zijn.
ondanks mijn niet zo'n leuke en nogal bezorgde zwangerschap geniet ik nog steeds hoor maar..... oooh wat zit mijn buik in de weg zeg.
ik kan niet eens meer normaal aan tafel zitten!!!!
het word een 8 ponder dus hij zit nog steeds tegen mn ribben aan maar is ook ingedaald!!!!!

wat ik vooral doe op een dag is op de bank hangen want lopen gaat ook zo moeizaam ivm bekkenpijn, liezenpijn.
ik zit gewoon eigenlijk letterlijk te wachten!
in bed is een grote ramp!
draaien lukt me gewoon bijna echt niet meer.
(door de pijn en vooral die dikke buik)
mijn man moet me echt helpen met mn onderbroek aan doen, broek aan doen en wassen van onderen.
ik kan er gewoon echt niet meer bij!

en dan die harde buiken erbij.
ze zijn niet meer zo prettig als voorheen.

zelfs sommige zwangerschapsbroeken pas ik gewoon niet meer omdat ze bij mn buik echt te strak zitten!!!!!
ze vragen ook vaak aan me: weet je zeker dat het er maar 1 is?
pffffffffffffffff
voel me echt een olifant...... (ja idd ook vol vocht)

maar goed, we blijven lachen en genieten zover het kan.
ik hoop echt dat hij snel zich komt melden!!!!!!!!!

sorry maar ik ben ff mn verhaal kwijt.... en dat lucht op

Och schat toch....

Heb je echt zo'n grote buik? Ik dacht dat die van mij groot was, maar kan me gelukkig wel nog zelf wassen (ook al vraagt mijn vriend dagelijks of ie kan helpen haha)

Gewoon lekker in een nachtjapon op de bank gaan hangen zonder knellende kleren. Niet meer teveel doen. Als je iets voelt ff de trap op en neer lopen enz..... misschien helpt dat de weeen verder op gang te brengen,.

Ik hoop voor je dat de bevalling erg snel begint!!!!!

Liefs

Heel herkenbaar! Mijn eerste was ook een ruime 8-ponder en aan mij werd ook vaak de vraag gesteld of ik wel zeker wist dat het er geen 2 waren...

Hou vol, Marijke, nog eventjes en dan kun je je mooie, flinke baby in je armen houden! Ga je wel in het ziekenhuis bevallen?
In elk geval sterkte en een voorspoedige bevalling gewenst!!

pffff hier dezelfde. Alleen ik ben pas 37.4 dus moet nog wel even.
Kan niks meer normaal hihihi. Lopen is helemaal een ramp. Fietsen kan ik nog gelukkig kleine stukjes (dochter naar school brengen en halen)
Harde buiken ervaar in deze zwangerschap voor het eerst, bij mijn dochter had in het niet of ik voelde het niet. Nu denk ik dat ik het dubbel heb.

ai ai ai...dat is niet fijn. Ik heb ook een paar broeken welke echt niet meer lekker zitten omdat het knelt onderin bij m'n buik. Als ik kijk naar anderen om me heen die minder ver zijn dan ik, lijkt het wel of het net andersom is gezien qua formaat buik. De een zegt dat ik echt een flinke buik heb, maar zelf vind het ik het eigenlijk nog wel mee vallen :) (ben vandaag 38weken en 5 dagen). Wat mijn man en mij wel is opgevallen is dat het nu meer een eivorm heeft gekregen..hahaha. Dus echt helemaal van voren gaan dragen, echt een maf gezicht.

Gelukkig kan ik mezelf nog wel wassen. Helaas hebben wij geen bad thuis, maar ik heb nu een opvouwbaar stoeltje in de douchebak staan (met een antislip mat er onder natuurlijk ivm wegglijden). Dat is echt heerlijk, kan ik tenminste nog ff lekker lang douchen, want lang staan kan ik niet meer. Dit omdat ik ook een olifantje ben met m'n voetjes.

Marijke, gooi het er maar gewoon lekker uit hoor. Daar is dit forum zo heerlijk voor gemaakt..hihi

Liefs en suc6 verder!

Joyce

Och arme! Ja je voelt je dan zo idioot gehandicapt he? Ik kan niet meer staand mijn broek aan en uit trekken, moet er dan echt even bij gaan zitten, hihi...

Ik kan verder overal nog wel aardig bij, ik draag mijn buik ook helemaal naar voren. Heb zelfs nog taille! Maar om dat te compenseren ook olifantenvoeten, al 4 maanden lang... zucht...

Broeken zitten mij ook niet meer heel lekker, ik draag het liefst een jurkje met legging of mijn joggingbroek als ik thuis ben en niet weg hoef. Spijkerbroeken en spijkerrokjes heb ik al heel gauw, met een maand of 6 aan de wilgen gehangen, dat doet zeer!!!

Ik las gisteren een artikel op deze site over vocht vasthouden en daar stond bij dat het kan dat je voeten blijvend een maat groter worden! Omdat ze door de verweking etc. wat inzakken. Ik schrok me dood, nee toch!? Dan kan ik al mijn mooie schoenen wegdoen, als dat zo is word ik gek!!!

Ik blijf maar goeie hoop houden dat ik straks met een paar dagen mijn oude formaat voeten weer terug heb. Weten jullie hoe dat zit?

nou zo te lezen zijn we het allemaal zat. Nou ja dat mag ook aan het eind.
Net als blossom heb ik ook nog een taille (ongelooflijk) en draag alles van voren. Nou dat klinkt heel mooi, maar dat valt ook tegen. Al dat gewicht zit nu aan de voorkant, waardoor ik last van mijn rug heb, met moeite mijn sokken aan kan trekken, laat staan schoenen. En zitten is echt een probleem.
Inmiddels pas ik al mijn hippe zwangerschaps spijkerbroeken niet meer. dus loop de hele dag in mijn pyjama als ik de deur niet uit hoef (best lekker eigenlijk). Ach ja nog ff en dan zijn we er vanaf dames!
(gaan we lekker zeuren over lekkende tieten en slapeloze nachten, haha)

Terug
Bovenaan