t zit in de weg

Ik weet hoe je je voelt, mijn dochter was ook een 8 ponder en ook ik kreeg voordurend de vraag"weet je zeker dat je maar 1 kindje krijgt"
Broeken droeg ik niet meer alleen rokjes want die kon ik onder de dikke buik dragen en dan een buikband om niet met een blote buik te lopen.

Nog even doorzetten!
Sterkte!

@ heppy,
helaas gaat dat verhaal bij mij niet op want zodra ik iets voel moet ik accuut naar het zh.
(ik heb een streptokokkebacterie)
ook die trap gaat me niet meer lukken, ik loop 1x per dag de trap op en af... meer mag en kan ik bijna niet.
(bekkenpijn)

@myrte,
ik moet in het zh bevallen ivm die bacterie helaas.

gelukkig heb ik een schat van een man, kids en moeder die mij van alle kanten helpen maar toch, ik zit mezelf gewoon helemaal in de weg.
mijn lichaam is te zwaar hahahaaha

dank jullie wel allemaal voor de lieve berichten.
zo te lezen zittten we er idd allemaal een betje doorheen....

maar goed, we kunnen het meiden.
nog een paar daagjes/weekjes?

gr marijke

Hey meid,

Ik hoop dat je je vandaag misschien wat beter voelt. Al die heftige dagen zijn geen pretje!

Helaas zit mijn mini ook tegen mijn ribben aan, is wel helemaal ingedaald en ze schatten hem maar op een kleine 7 pond... Als ik voel wat er in mijn buik zit, heb ik het idee dat er zich een ware reus ontpopt, maar dat is dus niet het geval...

Maar heel vervelend dat ie zo in de weg zit! Ik hoop dat je nog even volhoudt en ik hoop natuurlijk nog veel harder voor je dat de bevalling niet lang op zich laat wachten!!

Ik wil je voor vandaag toch een fijne dag wensen!

He meid,
Ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten!!!! Want dit is toch echt wel super vervelend!!! Ik snap dat je er helemaal doorheen zit.
Hoop dat je je vandaag inmiddels iets beter in je vel zit.. iig sterkte met alles!!!
liefs rosan

Terug
Bovenaan