Taart zonder melk??

A

Anoniem

Guest
Alvast vooruitlopend op de 1e verjaardag van onze kleintjes.... Zijn er hier ook (moeders van) kindjes met een koemelkallergie? Onze kleine heeft dat namelijk en ik vraag me af hoe ik dat straks met z'n verjaardag moet doen. Zou het zoooo gaaf vinden om hem zo'n grote slagroompunt te geven en de 'standaard slagroom-in-het-gezicht-kiekjes' te maken... Maarja, hij mag geen koemelk.... Het lijkt me dat je met appeltaart niet hetzelfde effect krijgt  ....
Hebben jullie ideeën/tips??

groetjes van
Kipling26

Volgens mij is er ook slagroom zonder koemelk, ga anders even naar de natuurwinkel, daar vind je vast wel leuke en lekkere dingen die hééééél goed zijn om te smeren.
Wat hier een groot succes was (per ongeluk hoor!) was bijvoorbeeld een negerzoen. Geloof me, het is een grote kliederboel en je krijgt ontzettend schattige foto ´s!

Succes,

KT

oh, een negerzoen!!! Da's een goed idee!!! Maar bevat dat witte prutje binnenin geen melk? Zal het zo 's gaan uitzoeken... bedankt voor de tip in ieder geval!!
gr.
Kipling26

".... in Buys Zoenen zitten de volgende stoffen die voorkomen op de ALBA-lijst:
tarwe (gluten), ei, soja, cacao. Allergenen waar mogelijk sporen van aanwezig zijn:
lactose, koemelkeiwit, noten, rogge....."

Helaas geen negerzoenen dus.... JAMMERRRRRRRR

Had ´m al een keer laten zien, maar wat voor moeder zou ik zijn als ik niet gewoon iedere gelegenheid met beide handen aangreep om met mijn dochter te showen...

Ik vraag me af of er melk in zit. Volgens mij wel ieder denkbaar E-nummer, en het is echt vies plakspul, maar goed, je moet er wat voor over hebben

Geweldig!!! Wat een prachtige foto!!!!
Je hebt me nu wel overgehaald.... Ik ga het gewoon doen :) Ik ga een taart van negerzoenen maken . Het resultaat show ik hier tzt wel....

uhhhh, ik wil geen party-pooper zijn.... maar door chocola wordt melk verwerkt... dus.....

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan