Tafeltje voor in de auto

Ladies,

Hartelijk dank voor de brilliante tips: heb even overlegd............. maar een andere auto zit er net even niet in voor de vakantie, dus da's pech. Toch bedankt voor het meedenken.

Maar Chantal en Bianca, hártelijk dank voor de praktische tips! Bij de blokker ben ik nog niet geweest, maar die op de site van Babywalz vind ik erg eluk (inclusief alle benodigdheden). Ik vroeg me alleen even af: kunnen ze er bij vanuit  de autostoeltjes? Wij hebben Sophie nog in de Romer King, dus nog lang niet in het grote formaat waar ze er volgens mij makkelijker bij zou kunnen.

Maar jullie gebruiken de tafeltjes al: ben dus benieuwd naar jullie ervaring.

En dames met tafeltjes in de auto: hoe zit dat bij jullie? Het idee is natuurlijk hetzelfde. Kunnen ze er goed bij vanuit hun autostoel?

Groetjes
Susan

wij hebben  ze in de Scenic ook.........maar ik vind ze voor aan te spelen inderdaad niet echt handig hoor.
De grotere jongens kunnen er goed bij, maar Chris door zijn niet mee verende riempjes...(haha, hoe omschrijf ik dat) komt er dan niet bij.
Dus zo' n los tafeltje lijkt mij handiger...

of zo'n tekenbordje die je weer uit kunt wissen...is ook een idee ...of slapen is ook heerlijk rustig in de auto

succes
Pascal

Net als Pascal hebben wij ook een Scenic met tafeltjes aan de stoelen!!
(Hihi)

Maar toen ik die een keer uitklapte zodat onze dochter er iets op kon leggen, werd ze boos. Dat moest niet en hoorde niet, dat tafeltje zat er anders ook niet!!!!!

Maar ik vind overigens dat ze er vanuit haar stoeltje moeilijk bij kan. Iets groots leunt er dan op, maar echt aan de tafel spelen of kleuren ofzo gaat niet. Dan moet ze ver naar voren hangen en dat kan niet vanwege de riempjes.
Heb ook weleens aan zo'n tafeltje gedacht waar hier naar gevraagd werd.

Groetjes!

Hai Susan,

Ik had voor Jente zo'n tafelblad met een kussen (met bolletjes) er aan vast  gekocht bij Xenos voor 7 euro ofzo!
Dit blad kon ik zo op schoot leggen waar hij dan een broodje op kon eten of even op kon spelen. Ik moest het blad soms wel goed leggen want dat schoof wel eens een beetje weg omdat hij zijn benen natuurlijk beweegt. Verder werkte het bij ons prima voor een leuk prijsje.

Hoop dat je er iets aan hebt, groetjes Fennie en Jente

Hai Fennie,

Thanks voor de tip! Ziet er handig uit en ze kan zich er vast wel een tijdje mee vermaken. Het frusteert in ieder geval niet dat ze er niet bij kan....

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan