Talke

A

Anoniem

Guest
Dag Talke,

Ik ben even benieuwd hoe jouw punctie is geweest gisteren?

gr mama van MD

Hallo mama van MD

Het viel me mee. Ik was best heel gespannen. Ik had gelukkig de arts die ik destijds ook heb gehad en dat voelde wel vertrouwd. We hebben goed kunnen kjiken naar de beeb

Ze hebben eerst naar het hoofdje gekeken en opgemeten. De zwangerschap lag op schema. Daarna is bepaald waar men kon prikken. De prik viel reuze mee. er is 22mm vruchtwater opgezogen als ik het goed heb, ze hadden genoeg. Daarna weer het kindje gecontroleerd en nog even de hardslag gehoord.

Toen ik naar buiten kwam heb ik toch een potje gehuild. Het was toch de spanning die eruit moest. Mijn man heeft me lief getroost (en zo stonden we op de parkeerplaats), toch wel heftig hoor.

Ik heb me verder rustig gehouden gisteren en alleen maar op de bank gelegen. Ik had een beetje last van een trekkend gevoel, menstruatieachtig gevoel zeg maar. Maar dat hadden ze me verteld. Gisteren ook maar vroeg naar bed gegaan. Nu is dat gevoel helemaal weg en ik voel me goed. De 2 dagen rust zijn nu bijna om. En nu begint het wachten.

Ik probeer er niet te veel aan te denken, de echo zag er zo goed uit gisteren, ik blijf dat goede gevoel houden. en elke dag streep ik een dag af! en zo komen we korter bij.

Mijn man heeft vandaag de laminaat in het kamertje gelegd. Het wordt mooi!

Hoe is het met jou?

liefs
talke

hey talke

wat fijn dat het meegevallen is!!! en je hebt je kleintje ook weer even gezien en gehoort dat is ook wel erg lekker!! doe maar rustig aan hoor je verdient het!!! leuk dat jullie met laminaat bezig zijn! Bij ons ligt dat er ook al in!

dikke kus en knuffel cora

hee coortje,

Leuk dat je effies reageert. De laminaat is klaar! hij is mooi. Ik wil nu eigenlijk ook een lamp bestellen voor de kamer een hele leuke limegroen (een wand is ook limegroen), zou ik het doen?

liefs
talke

leuk limegroen!!!!!! ja ik zou het gewoon doen hoor!!! Ik heb toen ook zoveel gekocht!!! moet je maar eens kijken op mijn site wat ik allemaal al heb! Ik zou gewoon lekker gaan shoppen!! Ik heb er alle vertrouwen in!

kus

Wat fijn dat het is meegevallen zeg! En nu inderdaad maar afwachten, maar op de echo zag het er dus ook goed uit!
Ik ben benieuwd en leef me je mee, 7 aug de uitslag dus?

Hier gaat alles goed. Ik ben nu 18 weken en voel de baby af en toe al. Dus dat is heel geruststellend.
Maandag 30 juli moet ik weer naar de gyn voor controle, eens kijken hoe het dan gaat met onze baby. Maar aangezien ik het vandaag weer heb gevoeld, zal het vast wel goed zijn

Nou fijne avond gr mama van Md

Ja coor, ik ga eens kijken wat jij al hebt op je site. Ik denk dat ik de lamp morgen ook gewoon lekker bestel.

Mama van MD,

Het vlot al echt bij jou 18 weken. Ik denk ook als je de beeb regelmatig voelt dat je meer gerustgesteld bent. Dus maandag weer even kijken. Dat blijft toch geruststellend, toch?

Ik krijg de uitslag 15 aug. maar 7 aug moet ik weer  terug naar de gyn. Af en toe voel ik ook iets, kan het niet helemaal thuisbrengen maar ik denk dat dat inderdaad het leven is. Ben ook blij dat deze dag er weer op zit. Het voelt allemaal goed dus de vruchtwaterpunctie heeft hopelijk geen kwaad berokkend.

liefs
talke

Dat kijken blijft inderdaad geruststellend, totdat ik het kindje echt elke dag goed voel. Nu voel ik het nog af en toe en muts die ik ben, dan ben ik toch weer een beetje onzeker.
Maar het gaat wel beter nu er af en toe leven is. Dat bevestigt toch dat het allemaal nog ok is daarbinnen.

Ik verwacht ook dat ik na de 20 weken echo op het normale controleschema wordt gezet en dat is ok. Het gaat ook zo snel ineens.
Nu alweer 18 weken en als ik terug ben van vakantie (tweede week sept) dan is het nog twee maanden en dan ga ik met verlof! Dat is helemaal snel. Dus na onze vak kan mannetje lekker alle babyspullen eens even van de zolder halen!
Wij hebben trouwens voor 19/9 een pretecho gepland in Amersfoort. Kan onze oudste ook lekker mee!

Ik ben heel blij voor je dat de punctie verder niets heeft aangericht, dat is toch wel een beetje het enge van de punctie geweest. En maar afwachten....is je man ook erg gespannen geweest?
Weet je, voor je het weet is het allemaal achter de rug en weet je dat je nu vast een gezond kindje in je draagt. En dan staat zo die bevalling al voor onze neus.

De eerste helft van onze zwangerschap is een veel te onzekere periode geweest, waardoor wij wat in te halen hebben in de tweede helft!

Ik kan ook niet geloven dat ik over 2 weken alweer mag beginnen met aftellen (uitgaande van 40 weken......mijn eerste kwam 12 dagen te laat........jek).

Nou meid ik ga ff aan het werk hier (lekker schoonmaken in huis.......) en spreek je!

liefs mama van MD

Terug
Bovenaan