Hallo mama van MD
Het viel me mee. Ik was best heel gespannen. Ik had gelukkig de arts die ik destijds ook heb gehad en dat voelde wel vertrouwd. We hebben goed kunnen kjiken naar de beeb
Ze hebben eerst naar het hoofdje gekeken en opgemeten. De zwangerschap lag op schema. Daarna is bepaald waar men kon prikken. De prik viel reuze mee. er is 22mm vruchtwater opgezogen als ik het goed heb, ze hadden genoeg. Daarna weer het kindje gecontroleerd en nog even de hardslag gehoord.
Toen ik naar buiten kwam heb ik toch een potje gehuild. Het was toch de spanning die eruit moest. Mijn man heeft me lief getroost (en zo stonden we op de parkeerplaats), toch wel heftig hoor.
Ik heb me verder rustig gehouden gisteren en alleen maar op de bank gelegen. Ik had een beetje last van een trekkend gevoel, menstruatieachtig gevoel zeg maar. Maar dat hadden ze me verteld. Gisteren ook maar vroeg naar bed gegaan. Nu is dat gevoel helemaal weg en ik voel me goed. De 2 dagen rust zijn nu bijna om. En nu begint het wachten.
Ik probeer er niet te veel aan te denken, de echo zag er zo goed uit gisteren, ik blijf dat goede gevoel houden. en elke dag streep ik een dag af! en zo komen we korter bij.
Mijn man heeft vandaag de laminaat in het kamertje gelegd. Het wordt mooi!
Hoe is het met jou?
liefs
talke