quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-07-2007 11:31:08&apos

);
Dat kijken blijft inderdaad geruststellend, totdat ik het kindje echt elke dag goed voel. Nu voel ik het nog af en toe en muts die ik ben, dan ben ik toch weer een beetje onzeker.
Maar het gaat wel beter nu er af en toe leven is. Dat bevestigt toch dat het allemaal nog ok is daarbinnen.
Ik verwacht ook dat ik na de 20 weken echo op het normale controleschema wordt gezet en dat is ok. Het gaat ook zo snel ineens.
Nu alweer 18 weken en als ik terug ben van vakantie (tweede week sept) dan is het nog twee maanden en dan ga ik met verlof! Dat is helemaal snel. Dus na onze vak kan mannetje lekker alle babyspullen eens even van de zolder halen!
Wij hebben trouwens voor 19/9 een pretecho gepland in Amersfoort. Kan onze oudste ook lekker mee!
Ik ben heel blij voor je dat de punctie verder niets heeft aangericht, dat is toch wel een beetje het enge van de punctie geweest. En maar afwachten....is je man ook erg gespannen geweest?
Weet je, voor je het weet is het allemaal achter de rug en weet je dat je nu vast een gezond kindje in je draagt. En dan staat zo die bevalling al voor onze neus.
De eerste helft van onze zwangerschap is een veel te onzekere periode geweest, waardoor wij wat in te halen hebben in de tweede helft!
Ik kan ook niet geloven dat ik over 2 weken alweer mag beginnen met aftellen (uitgaande van 40 weken......mijn eerste kwam 12 dagen te laat........jek).
Nou meid ik ga ff aan het werk hier (lekker schoonmaken in huis.......) en spreek je!
liefs mama van MD
Inderdaad als we weten dat het goed is is bijna de helft van de zwangerschap om. Je probeert te genieten, maar er zijn momenten dat het niet zo goed gaat. Ik ga het zeker dwars en dubbel in de tweede helft inhalen hoor.
Mijn man is best heel nuchter. Hij heeft deze keer echt zoiets van het is goed! hij is heel positief. Het is ook zo een lieverd, hij doorstaat mijn hormonen weer.
Wat ook een ontzettende domper is geweest is dat toen de zwangerschap misging mijn baas me totaal heeft laten vallen. Hij heeft me toen ik terug kwam van de bevalling een half jaar contract gegeven (eerst een vast beloofd, daarna kwam hij met een jaarcontract aan, en daarna uit het niets een half jaar) Daar heb ik ook veel moeite mee gehad. Daarbij heeft mijn man me ook moeten oprapen. Al met al is de afgelopen 6 maanden vrij hectisch voor ons geweest.
Na je vakantie gaat het dus beginnen, heerlijk. Ons kamertje is nu zo goed als af in de zin van het kamertje dan, behang, laminaat, rolgordijntje het ziet er instapklaar uit voor de kamer.
Ik ga daar straks van genieten.
liefs en tot snel kus
talke