Hoooi..
Nou het is weer eens zover, kan niet slapen.. pfff
Dus dan maar weer eventjes het internet op he!
De baby is erg druk, heb er sowieso altijd op dinsdagavond last van. Ronald en ik gaan naar zwangerschapsgym (cursus voor twee) en dat is altijd op dinsdagavond. Je bent dan echt bezig met de baby en je buik en daar word de baby echt ontzettend druk van. Ook de tijden zijn vreselijk, van 9 tot 10! Normaal ga ik wel op tijd naar bed, en voordat we weggaan ben ik ook altijd al moe en verlang ik naar mn bedje, maar als we dan terug zijn (tegen half 11) ben ik weer klaar wakker! Het is echt wel een beetje laat maar goed, er is altijd een groep die pech heeft bij zulke cursussen en toevallig zit ik in de groep die nog laat het huis uit moet. Maar goed, de cursus is wel leuk.
Wat naar dat je niet meer naar fysio gaat doordat het niet meer vergoed word door de verzekering. Ik vind dat ze dat echt moeten veranderen, helmaal voor zwangere vrouwen.
Ik heb mijn fysiotherapie aanvullend verzekerd dus ik ga gewoon elke week, soms sla ik eens over om te zien of het gaat zonder behandelingen, en als het dan niet gaat geef ik een belletje en kan ik zo weer terecht. Dat is wel een voordeel.
Ik moet zeggen dat ik ook niet zonder zou kunnen denk ik..
Ze moeten er echt wat aan gaan doen, want zonder fysio is het echt te zwaar!
Wel fijn dat je zo'n goeie dag hebt vandaag, die heb je inderdaad maar mooi weer in de pocket of niet dan! Mag ook wel eens een keer
Ik heb in andere topics gelezen dat je vorige zwngerschap heel naar is verlopen, ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat dat behoorlijk wat van je lichaam (en natuurlijk ook van je geest) heeft gevergd, en ik geloof ook wel dat je daardoor nu extra last van je bekken hebt.
Heb zelf in januari een miskraam gehad, we waren 13 weken zwanger van een tweeling, en ging toen al 2x in de week naar fysio omdat de druk op mijn bekken direct al ontzettend groot was (ben klein, en smal, en dan ineens een tweeling!)
Na de miskraam ben ik niet meer gegaan, zat slecht in mn vel en voelde me onwijs klote en voelde gewoon geen pijn meer in mn bekken. Het was er wel, maar ik deed er niets mee.
Ik werd wel al snel weer zwanger en daardoor heb ik er nu ook erg veel last van, dus ik geloof echt wel dat je vorige zwangerschap er zeker wat mee te maken hebben.
Las ik van jou, in een topic met Mama van MD en Randy25, dat jullie jullie eerste kindje erbij zetten op het geboortekaartje? Ik geloof het wel of niet? Wou nog even zeggen dat ik dat heel mooi vind. Veel mensen doen dat niet, maar dat vind ik altijd zo ''raar'' het is toch wel je eerste kindje en het hoort er gewoon bij. Heel mooi dat jullie er ook zo over denken, ik snap ook niet dat sommige mensen dat niet zo kunnen zien maar goed.. iedereen heeft zijn/haar eigen manier van dingen doen..
De was moet je dus nog doen? Leuk hoor! Alle kleertjes weer vast houden, opvouwen, weer uitvouwen, in de kastjes pakken, heerlijk! Lekker tutten en wegdromen.. Geniet er lekker van!
Het voelt inderdaad wel goed dat als er nu iets mocht gebeuren, dat de baby word geboren, dat de overlevingskans gewoon bijna 100% is. Geeft een heel fijn gevoel, alsof het wat onrust wegneemt. Maar dat zal je dus wel kennen
Mochten we nu gaan bevallen kunnen we in het ziekenhuis n de buurt blijven, en hoeven we niet meer naar een speciaal ziekenhuis! Voor ons zou het Zwolle worden, nou, ik geloof best dat ze dar hel goed voor jou en je kindje zorgen maar lat me maar lekker in mn eigen omgeving zijn, zal jij ook hebben denk ik, liever in de buurt van familie en vrienden!
Nou dat was weer een heel verhaal zeg.. ben ook zo'n kwartier verder nu haha, ik ga maar eens weer proberen te slapen!
We spreken elkaar wel weer!