Tam80 (de 'vriendin')

Ze zullen jou wel een contract aangeboden hebben bij de vriendin of niet...nu ze ineens zo veel meer van die bladen verkopen!!!Maar ik hem morgen toch ook even halen!!hihi!
x Zuus

errug mooie foto hoor.. ik vind je eerlijk gezegd dat bruine haar mooier staan dan dat blonde..wel grappig dat ik nu een gezicht voor me heb..

He Tamara

Nou ik heb natuurlijk ook even een kijkje genomen in de vriendin. want ik was heel erg nieuwsgierig geworden. Ik kan niet anders zeggen dat het resutltaat prachtig is geworden. Nu ben ik zelf ook wel een donker haar type. Maar jou staat het ook helemaal te gek!!! Ik vind het persoonlijk mooier als het blonde haar, je gezicht komt er wat beter in uit. Waar ik ook even nieuwsgierig naar ben [en om gelijk te krijgen bij mijn vriend hihi] Had je nou blauwe lenzen in met je nieuwe coupe ? of heb je zulke blauw ogen van jezelf? Volgens mijn vriend had je lenzen in.

groetjes Marieke

hey hey

in een woord super!! wat een mooie foto poeh he!!!! staat je eg goed hoor daar donkere haar!!! mijn vriend vond het ook een mooie metamorfose!!!!!   mooie ogen heb je trouwens hihi!!!! kus kus cora

...hihi,ik word er verlegen van ,van al die complimentjes!!!!

ik heb van mij zelf blouwe oogen,
maar toen mijn haar donker was en de maku-up klaar,
schrok ik zelf ook van mijn mooi blouwe oogen,
met dat bruine make-up komen ze super goed uit,
en het zijn geen lensen hoor....

wel een raar idee hoor,dat jullie nu weten hoe ik eruit zie,
en ik niet weet wie jullie zijn,als jullie nou ook allemaal ff een metemorfose doen...

xxxtam80

nou ja dan moet iedereen toch ff een foto uploaden hier op het forum!! hahaha!! alleen ik heb geen foto's op de comp staan

he tam

echt gaaf zeg. Leuk ook om een gezicht bij iemands naam te hebben

groetjes daan

Hoi Tam,

ik kriig de vriendin altijd van mijn moeder, dus heb vandaag gelijk gekeken.
Het is echt heel mooi geworden.
En nog gefeliciteerd geniet ervan.

groetjes rina

Terug
Bovenaan