tamaar gaat mee met de klusbus!!

A

Anoniem

Guest
goedemorgen!!,
na n knallende ruzie met mam kwam ik gisteren thuis
manlief me wat getroost en we hebben daarna nog even geklust!!
bij afpoetsen n streepje oud bloed!!
dus daar komen ze....... die verrekte rd
nu een klein streepje oud bloed in mijn inlegkruisje en bij afpoetsen na het toilet alweer iets meer!!
zal vandaag dus wel doorzetten
ben er enorm verdrietig om nu dus weer n cyclus van 31 dagen en op naar ronde 4
bah wat heeft m ijn lichaam toch iedere keer wat anders om me voor de gek te houden!!
ik wens de wachtenden nog enorm veel succes en ik blijf duimen voor jullie
degenen waar ik bij in de schuit zit ik weet hoe jullie je wederom voelen en thats sucks!!!!

veel liefs van tamaar nieuwe nod 8 okt ronde 4

nog een keertje mij,
ik heb n positief iets gevonden vandaag
tammygirl, swinnie, wij zijn het alledrie niet deze maand dus wij blijven al samen
van dre en daan en coortje en de rest weet ik het niet hoop natuurlijk, en duim ook dat het bij hun raak is maar we zijn in ieder geval al met zijn 3 weer samen om ons een maandje langer erdoor te slaan !!!
ik vind dat dan wel weer fijn??
liefs tamaar

Balen!! Tamaar, Ik leef met je mee, maar nieuwe ronde  nieuwe kansen.  "gelukkig" zijn er meer meiden die met je mee gaan!

Kop op!!!!

Marieke

Hoi Tamaar!!!

Ja,dat is weer even een k*t gevoel he??
Maar lieve tamaar,je hebt gelijk,ik ben eigenlijk ook blij dat jij en Tammy mij vergezellen in de klusbus!!
Maar ik gun het hier iedereen hoor!!!!!
Maar mezelf ook...snik!
Ik heb gelukkig goed geslapen,werd pas om 9.15 wakker,ben lekker vrij vandaag.
Ga dadelijk bij mijn moeder koffie drinken,en voor de rest het huisje een beetje poetsen,strijken enz...
Wat lees ik heb je ruzie met je moeder..?Is het al weer bijgelegd??
Ik heb daar altijd een rotgevoel over als ik ruzie met mijn moeder heb,wil ik niet,maar soms moeten dingen gezegd kunnen worden!
Tamaar ik hoop dat je gauw wat beter voelt,kom op we slepen ons er wel weer doorheen!!
Hihihi....Tamaar,Tammy en Swinnie......

Liefs,Swinnie

He Tamaar,

Shit zeg, weer een ronde verder! En je hebt nog wel goede hoop gehad door over tijd te zijn!
Je hebt inderdaad gelijk dat het wel gezellig is om met zijn allen door te gaan naar de volgende ronde.
Het was leuker geweest om met zijn allen door te gaan naar het volgende forum, maar helaas. Onze tijd komt nog wel.

Succes ermee!

Veel liefs,
JWW

Hé Tamaarrrr.... what the f*ck...? Jij moest die bus besturen joh!!!! Je had hem toch ingespoten met anti-duivel spul?? Nou, lekker dan.... Is niet leuk, en dan óók nog ongi én nog ruzie... pffff... wat moet een vrouw  toch veel tegelijk aankunnen...

Maarre... niet om het één of ander, maar ik sta pas met 1 voet in die klusbus...  Heb nog steeds hoge temp en bruine duivels zijn duiveltjes (tot nu toe), dus ik hoop eigenlijk nog met die andere bus mee te kunnen... Niet dat ik er nog vertrouwen in heb, want borsten zijn ook alweer gekrompen en minder gevoelig, dus wellicht dat ik gewoon de klusbus instap... Maar ik moet nog minstens tot maandag wachten op nod....

Lieve Tamaar, houd moed en ik hoop dat je heel gauw zwanger bent. Jaag maar eerst die RD de deur uit en daarna lekker feesten in de klusbus!!

Liefs,

Tammy

Ha Tammy.....

Dus voor jou is er nog hoop!!!!
Nog geen echte duivels...kunnen we ze nog wegjagen??
Jij hoort ook in de pufbus!!!
Dat was ook de afspraak....

Liefs,Swinnie

Hey Swin, ja nog geen rooie maar bruine gaan ook niet weg... zucht... weet nu echt niet waar ik aan toe ben.... Het is nog steeds heel weinig dat bruine... andere keren  had ik dat  al veel meer... nu al 2 1/2 dag, maar alleen bij afvegen en dan moet je nog goed kijken... Was het maar vast woensdag!!! Weg met dat weekend! Sla maar over!

Terug
Bovenaan