tamaar gaat mee met de klusbus!!

P.S. Hoe is het bij jou, Swin,  ben je nu ook echt ongi??

Ja...echt,hartstikke ongi...
Maar ik heb een voordeel,de duivels zijn bij mij meestal na 3 dagen weg,kunnen we dan weer volop gaan klussen!
En vind het ook wel fijn dat er nu maar 28 dagen tussen zitten,dat in ronde 5,en ongeveer 18 jaar de pil geslikt,toch wel netjes.
Hoop voor je dat je ook gauw weet waar je aan toe bent!

Knuffel,swin

agh nee Tamaar, wat naar voor je zeg.
Veel succes in de volgende ronde!!

Liefs, Nadine.

Hey Tamaar,

Ik ben vandaag ook door het Red Devil virus getroffen.....dus ik wil graag met jullie mee naar de volgende ronde. Ik zit op dag 29 na MK dus het is wel gelijk weer goed op regel. Ik zat altijd op dag 31 dat ik ongesteld ben dus wel fijn dat het nu iets eerder is en ik hoop dat dat zo blijft...maar het was wel ff een kleine teleurstelling hoor gisteravond en vanmorgen toen het zich had doorgezet. maar goed op naar de volgende ronde!! Gezellig gaan we samen naar het zwanger forum!!! toch!!!

Tamaar ik hoop dat je ruzie met je mams weer is opgelost....is nooit fijn om ruzie te hebben en al helemaal niet met je moeder..

Nou op naar de volgende halte en dan hoop ik dat ik uitstappen mag!!!

Liefs Dre

Hoi Lieve Dre!!

Sjit zeg,jij ook al???
Het zit ons toch ook niet mee he???
Maar kop op Dre...We gaan de vogende ronde ervoor.
En we zullen er wel voor zorgen dat die pufbus dan niet aan ons voorbij rijdt!

Heel veel sterkte met die rotduivels!!

Liefs,Swinnie

halloooo dames, als eerste wat had ik jullie nu ongi dames die bus gegund!
maar goed ik heb weer goeie zin want we gaan tenslotte met zijn allen
uitzondering is natuurlijk tammygirl weant die moet absoluut mee
tammygirl ik denk dat ik met die spuitbussen in de maling genomen ben!!!!
maar goed ik denk dat bij jouw die duiveltjes ook snel wegzijn en jij gewoon mee instapt
ik zal alleen een collega moeten sturen of sweety moeten vragen je naar dat ene forum te rijden samen met de andere zwangeren want ik rij hem wat later de hoop ligt er voor 8 oktober en omstreken!!!
dus op plaats bestemming moet je nog even alleen genieten tot wij komen!!!
hahaha
maar last but not least...
de ruzie met ma vanochtend bijgelegd gelukkig want met mama ruzie vind ik ook extra rot!!!
nu ga ik even naar de stad en ben er strakjes weer!!
veel liefs tamaar

en heeeeeeeeel erg bedankt voor alle lieve woordjes die heb je heel hard nodig en ik waardeer ze echt megaaaaaaaaaa!!!

hey meiden ja ik weet jullie balen allemaal dat jullie met de klusbus mee moeten en ongi zijn! maar ik denk dat ik nu ook eindelijk na 4 maand weer ongi wordt yes yes yes! had vanmiddag een rode stip in mijn string hihi en oud bloed! en nu maar hopen dat het door zet kus ksu

balen zeg tamaar van die duivels.
Ik las net dat je het wel weer met je moeder hebt bijgelegd..dat is dat tenminste 1 ding dat wel weer positief is
Maar zo langzamerhand wordt die volgende klusbus wel weer erg vol...ik hoop zo dat we allemaal gewoon de volgende ronde wel raak schieten. Zou wel een gezellig zwanger-forum groepje zijn!
Zelf hoop ik nog een beetje net als Tammy op de pufbus, ook ik heb woensdag pas mijn NOD, dus ik probeer die duivels nog even weg te houden.

Nou meiden succes maar weer

Terug
Bovenaan