Tamaar

Hallo Tamaar,

Ik heb toch wel eens eerder gehoort dat je lichaam de eerste 3 maanden van het ontpillen rare dingen met je kan doen. Maar dit klinkt niet als ongi. misschien toch het slijm die de eisprong aankondigd. De mijne kom rond de 28ste dus ik heb nu ook al meer slijm afscheiding. En het hoeft ook maar een druppeltje bloed te zijn geweest.
Ik zou me er nog geen zorgen over maken.

Liefs NAthalie

hey nathalie
ik maak me geen zorgen heb immers gezegd lekker leuk af te wachten hoe het loopt
merk wel dat we er och wel degelijk meer mee bezig zijn als ik had gedacht maar goed
denk dat dat met dat oud bloed een stieeme verheuging was op een innesteling maar zal idd aankomst van eisprong zijn alhoewel ik dit idd nooit gehad heb
goh wat ga je hopen he
ach we weten wat ons te doen staat dan aankomende dagen...
blijf hopen maar roep mezelf tot de orde dat het niks is en dat we nog echt een paar maandjes geduld moeten hebben
liefs en tot gauw knuf tamaar

Hoi Tamaar,

Idd en je bent officieel pas in de 1ste ronde. Maar als je weet dat je ervoor gaat is het vooral de eerste keer erg spannend dat weet ik nog van mijn 1ste ronde. Nu ben ik er al wat nuchterder onder. Vooral goed klussen en afwachten. Ik hoop dat het deze 3de ronde "the One" is. En ook voor jou natuurlijk de 1ste ronde.

Maar flink duimen en klussen. Niks van ik heb hoofdpijn ofzo......

Liefs Nathalie

hoi hoi,nee heb geen hoofdpijn jij wel??
verder ben ik wel erg chagrijnig kan niks hebben van mijn mannetje maar zelfs dat wijdt ik aan de verbouwing en een opgezette gevoelige onderbuik ook maar
niet dus... hoop blijft potverdikkie nog
hoop voor mezelf dat ik dit niet iedere maand ga krijgen want dan heb ik me nog wat tot de orde te roepen
hoop heel erg dat 3x scheepsrecht is bij jouw voel je nog niks???
ik zal gauw ophoudenanders word je er ook nog tureluurs van hahahahaha
heel veel liefs tamaar
ps letterlijk en figuurlijk veel klusplezier he in huis en in bed??!!!!!....

Hoi Hoi,

Nee, ik voel nog niets. Maar als de cyclusberekening klopt moet ik mijn ei-sprong vandaag hebben. Maar ik merk nog niets. Wel heb ik het idee dat mijn cervixslijmhuishouding al weer wat rustiger is terwijl ik normaal altijd volgens tekstboek 5 dagen in verschillende stadia verlies. Nu na drie dagen in ene bijna niets meer. Ik hoop een goed teken.

Maar ja afwachten tot 11-07 nod. Maar voel jij al iets onbestemst?? Volgens mij moet jij dan ongeveer 2 dagen geleden je piekdag hebben gehad. Al last van bv innestelingsbloed of zoiets??

Groetjes Nathalie

hoi hoi,
ik weet t nit meer..
kan innestelbloed oud bloed n drupje zijn dat had ik vanochtenhd weer
en een keer een heel klein beetje slijmerig rose spul eergisteren
verder heb ik ff nu ff n dipje want was bij de tandarts die me n verstandskies heeft getrokken en voel me niet zo lekker
maar goed van dat zijn we weer af

Hoi Tamaar hier heb ik nog een interessante website over de baartmoeder.

www.woomb.org/bom/cervix/cervixImages_nl.html

thx na heb al ff gekeken idd erg interessant...
hoe is t bij jouw??
hier wel goed hoor heb veel afleiding met de keuken en ik hoop dat we maandag as toch echt op vakantie kunnen rijden ben blij als ik na alle drukte even rust heb
liefs tamaar

Terug
Bovenaan