@Tamjo

Wat voor speen gebruik jij ivm de nutriton?

Zoë spuugt ook veel, dus wij gaan het ook maar proberen.

En meng jij de poeders eerst door elkaar? Of doe je gewoon de schepjes meteen in het water?

Bedankt alvast voor je reactie!
 
Ik ben geen tamjo hihi maar ik gebruik ook nutriton en ik heb de avent speen maand 0 gaat er gewoon doorheen ik doe 1 schepje nutriton door zijn poeder van 4 schepjes en doe dan alles in de fles
 
Thanks Ziana,

Uiteraard mogen anderen ook antwoorden ;-)

Maar jij mengt het dus eerst met het melkpoeder en doet het daarna in de fles...?

@hmimes Bedoel je bij iedere flesvoeding het merk/de soort? Of ieder flesje? Volgens mij kun je het toevoegen aan alle merken/sporten flesvoeding. Al heb je natuurlijk ook speciale voeding waar al johannesbroodpitmeel in zit... En je voegt het toe om de voeding dikker te maken, dus aan elke fles.
 
Ja ik meng het eerst met de melkpoeder en doe het daarna in zijn flesje , ik gebruik het bij iedere flesvoeding omdat de mijne echt binnen tien min zijn fles leeg drinkt en geeft best vaak over ben sinds vandaag begonnen dus ben benieuwd
 
Hoi,

Ik doe eerst poeder in het water en dan nog een schepje erdoor. En als ik van te voren bakjes maak met de voeding dan meng ik het gewoon door elkaar.
 
Terug
Bovenaan