@Tamjo

En ik gebruik een avent speen nummer 2. Die andere zijn te er te klein voor. De moeten ze zo hard zuigen.
 
@Tamjo Mijne is zo sterk in zijn kaken hij drinkt 110 cc ondanks 1 schepje nutriton nog steeds binnen 10 min leeg met avent speen nummer 1 .. Hoeveel krijgt jou kindje? En hoeveel nutriton gebruik jij? 1 of 2 schepjes
 
Mijn kleine is 6 weken. Ze krijgt 120 cc met vier schepjes en net niet 1 schepje nutriton anders is het zo dik.

En qua bijwerking! Ik merk niks.
 
Hmm oke ik maak ook 120 met 4 schepjes en dan giet ik het af tot 110 en dan 1 volle schep nutriton bij mij wordt het niet echt dik ? Dus geen bijwerkingen ofzo ik was bang dat hij slechter kon poepen..
 
Zoë deed vannacht en vanmorgen wel erg lang over de fles, dus ik ga straks speen 2 proberen. Gisteravond heeft ze niet gespuugd, vannacht wel wat, maar ik kreeg de boer er ook niet uit. Vanmorgen heeft ze niet gespuugd, maar lag ze wel weer te gillen in haar bed... Toch maar weer een poosje op de arm en uiteindelijk is ze een half uurtje geleden met wat hulp in slaap gevallen. Alleen is ze nu al weer onrustig, dus ze zal zo wel weer komen...
 
Terug
Bovenaan