Tammy weet het even niet meer... :-(

Bedankt voor jullie lieve woorden! Had toch weer even goede hoop en heb net (heel stom natuurlijk) even een 'tampontest' gedaan: tampon erin en weer eruit. Was toch weer bruin (beetje aan de top) . Nu wachten we echt maar af...

Marian, ja ik hoop ook dat leven & dood deze maand heel dicht bij elkaar liggen... Mis onze kat best wel en het goede nieuws zou me zeker weer vrolijk stemmen. Tempen kan ik je idd aanraden, krijg je beter inzicht in je cyclus (heb ik nu voor de 2e maand gedaan).

Mama van 5, ik hoop toch echt dat we samen naar het andere forum door mogen hoor! Dus of allebei deze maand of allebei volgende maand (maar dan toch liever nu al hoor ). Denk niet dat ik morgen al ga testen, maar temp in ochtend geeft al wat duidelijkheid.

Euhm... tja wat er leuk is aan zwanger worden... ja het zwanger raken zelf, maar de weg er naar toe is toch best zenuwslopend!

Miena, fijn te horen dat jouw innestelingsbloeding alleen maar uit bruin bestond, geeft weer wat hoop...

Nadine, ah wat lief, ik knuffel je lekker terug!

Marisca..  ja blijf maar flink duimen, hopelijk werkt het...

En Pien, als het goed is brengt de thermometer morgen wat duidelijkheid. Op de dag van je ongi zakt je temp nl. een paar tiende, dus zet gewoon de wekker lekker vroeg (heb vakantie, vandaar).

We hopen maar op het beste. Meer kan ik toch niet doen.

Liefs,

Tammy

Hoi Tammy,

Hier iemand die een beetje in het zeldfe schuitje zit.
Had volgens mijn eigen berekening afgelopen vrijdag mijn nod maar volgens een internetsite pas morgen.
Heb sinds gister ook bruin bloedverlies en ook bij mij is het vaak de voorbode op de duivels.
Ik voel van alles misselijk, zere buik en borsten.
Bij mij is de hoop inmiddels bijna helemaal weg.
Ik hoop dat het voor ons allebei toch nog positief  gaat uitpakken.

Verder veel sterkte met het verwerken van het verlies van je kat,  heb er zelf 4 en zou ze verschrikkelijk missen als er iets met ze zou gebeuren.

Veel liefs Rina

Hoi Tammy,

Heel veel succes morgen!!!
Ik duim voor je. Probeer vannacht lekker te slapen. Misschien nog even een wandeling of warme melk met honing.
Dan kom je de nacht hopelijk wel door!

Enne balen zeg van je kat. Ik hoop dat je het verdriet een plaatsje kunt geven. Want het is super ******** dat ie er ineens niet meer is.

groetjes, Ikky

Dag Meisje,

Ik hoop het heel erg voor je. Je steekt altijd iedereen een hart onder de riem. Ik hoop dat dit jouw beurt is. En het wachten is vervelend en dat je lichaam je niet alles verteld nog des te meer.

Het enige dat we kunnen doen is hopen en duimen

en dat zal ik ook zeker voor jou doen!

dikke kus
talke

hoi tammy,

wat een onzekerheid zeg.
je lichaam kan vreemd uit de hoek komen,
en dat weet je t zelf ook niet meer.
ik hoop dat je  afscheiding niet door zet.
en dat je zwanger zult zijn,
ik hoop met je mee.

sneu van je kat.
ik weet uit ervaring dat het  je maatje  is.
ik zouw ook zeer verdrietig zijn als mijn kat er niet meer zouw zijn.
van achter de pc. stuur ik je een dikke knuffel toe.

en houd moed wb. je nod!!!
xxx

Hi Tammy,

Wat verschrikkelijk spannend voor je!
Jij bent altijd zo lief op dit forum, dat we het je met zn allen verschrikkelijk gunnen.
Nog een dagje wachten? of hou je dat langer vol?

Liefs Annemiek

Dag lieve meiden!!

Thanx voor al die lieve berichtjes! Dat doet me goed. Het is fijn hier steun te krijgen, want op je mannetje na sta je er eigenlijk helemaal alleen voor.

Hier even een update. Gisteravond hebben we nog lekker film gekeken in de hoop wat afleiding te vinden. Dit lukte tot op zekere hoogte, maar toen ik daarna naar bed ging lag ik als een adrenalineverslaafde klaarwakker in bed. Slapen kon ik maar moeilijk en toen dat eenmaal toch was gelukt werd ik vrijwel ieder uur wakker of het al ochtend was. Uiteindelijk ben om 5 uur gaan plassen (en de (overgebleven) kat eten gaan geven), maar ja toen was ik natuurlijk helemaal wakker dus slapen zet er niet meer in. Om half 6 die verrekte thermometer in mijn *  gedouwd en... nog steeds hoog!!! Jippie.. iig vandaag niet ongesteld!!!  Heb weer hele goeie hoop! Bruinverlies heb ik niet meer gezien, maar ja ik ga ook zo vaak plassen...

Manlief wil het liefste dat ik nu ga testen, maar ik weet het nog niet. Mijn eisprong  was op dag 18, dus een paar dagen later dan gemiddeld, dus ik denk dat die test toch negatief is. En aangezien ik er nog maar eentje heb, wil ik hem zeker niet verspillen.  Ik ga dadelijk op het andere forum even info inwinnen bij de zwangeren denk ik... Vragen wie er zo kort na haar innestelingsbloeding positief testte... ben benieuwd!

Ik geef jullie allemaal een DDK (dikke digitale knuffel)  en nogmaals bedankt voor alle hartverwarmende reacties. Ik houd jullie op de hoogte!!

Veel liefs,

Tammy

ik hoop dat de andere dames die vandaag hun nod hebben

P.S. Ik hoop dat de andere dames die vandaag hun nod hebben direct kunnen testen en gauw duidelijkheid hebben. Die eeuwige twijfel en onzekerheid... verschrikkelijk! Succes meiden! Ik duim voor jullie!

Terug
Bovenaan