Tammy!

A

Anoniem

Guest
Hee Tammy!
We zijn weer terug van ons midweekje en wil me even bij je op t wachtbankje melden; maandag samen NOD he!!!Wilde even vragen hoe je week geweest is en al wachtend samen t weekend ingaan!!hihi!!
Heb afgelopen week veel afleiding gehad en goed gerelaxed!!Ben toch wel erg benieuwd naar komende week!!Hen trouwens erge gevoelige, zeg maar pijnlijke tepels en zijn bijna constant hard(weet niet of t je interesseerd haha!!)en wat blauwe aders erdoor??en nog regelmatig maagzuur en raar gevoel soms door buik.rara!!
Ook een fijn weekend gewenst!!
xx ZuuS
ps ik ga morgen even t forum van agfelopen week bijlezen, nu nr verjaardag

Hee Zuus!

Wat leuk... een berichtje speciaal voor mij . Hoe was je vakantie? Fijn dat je wat afleiding hebt gehad. Ik integendeel... heb sinds woensdag vakantie, dus denk er alleen maar aan en hang enkele uren per dag hier op het forum rond . Het wachten is deze ronde het ergst, ik ben zó ongeduldig! Bijkomend probleem (ik weet niet of ik het al gezegd had): mijn eisprong is maar 10 dagen voor mijn nod, dus waarschijnlijk is testen op mijn nod nog te vroeg. Maar ja, als die duivels wegblijven zegt het eigenlijk al genoeg... Dan is de test slechts ter bevestiging. Oohhh... ik hou het echt bijna niet meer, word er bijna gek van!

Ik wens je nog veel afwachtgeduld toe (wat een woord ) en ik ga duimen voor je!

Liefs,

Tammy

Hee miss ongeduld hahahaha!!!

Hoe zit dat dan met je eisprong?Is die gewoon laat in je cyclus en hoe ben je er achtergekomen?!Het is bij ons ronde 1 dus heb nog niet echt een beeld van mn cyclus, maar weet nog voordat ik aan de pil was dat ie regelmatig was...
jullie zijn met ronde 7 bezig?hoe was je er steeds aan als die devils toch weer aan kwamen waaien dan?en jij regelmatige cyclus?
Ben erg benieuwd hoe onze komende week verlopen gaat meid en ik duim ook voor ons op t beste!!
Fijne vakantie nog!Ik heb ook nog een week!!(dan 11 dagen werken en dan 2,5 week vak en down town naar Alicante!hoop met zn drietjes...
xxx ZuuS

Hoi ZuuS,

Ben momenteel even een beetje down . Heb sinds vandaag last van die 'bruine duivels' zeg maar: bruinverlies dat ik meestal een paar dagen voor mijn ongi heb. Vorige maand en de maand ervoor had ik het zelfs 8 dagen van te voren, dus toen ik de afgelopen week dat niet had kreeg ik toch wel goede hoop! Maar nu weet ik het even niet meer...

Mijn eisprong heb ik vorige maand (enigszins) kunnen bepalen door ovulatietesten en te temperaturen. Ongeveer twee dagen voor je eisprong geeft de ovutest je LH-piek aan en ca. twee dagen na je ovu stijgt je temp. Zo kun je dus een beetje bepalen wanneer je ei kwam. Bij mij is dat dus ca. 10 dagen voor mijn ongi.

Mijn eerste ongi na dat ik met de pil was gestopt (en dus ook na mijn pilongi) liet 6 weken op zich wachten, maar aangezien ik toen niet stopte om zwanger te raken, had ik gelukkig niet het idee dat ik al twee weken over tijd was en dus misschien wel zwanger was. Het eerste half jaar had ik een cylcus van 6 weken, toen ca. een jaar wat wisselend, zo'n 5 weken en sinds vorig jaar september was het netjes 28 dagen. In januari gingen wij voor het echie en toen heb ik in maart naar alle waarschijnlijkheid een hele vroege miskraam gehad, want ik kreeg toen op dag 19 last van bruinverlies dat na 5 dagen overging in donkerrood en toen werd ik op mijn nod echt ongi, maar dan met veel meer krampen en meer bloedverlies. Vervolgens had ik de maand erop een cylus van 22 dagen en daarna werd het 33, 32 en 29 dagen. Daaruit maakte ik op dat ik misschien toch zwanger was, maar dat de innesteling niet gelukt was of zo. Volgens een VK kon dat goed zijn, maar met zekerheid is dat niet vast te stellen.

Inmiddels ben ik dus in ronde 7 beland en twijfel nu of het raak is. Deze maand hebben we  doorgeklust tot ik mijn verhoogde temp had vastgesteld, dus ik kan het maar moeilijk voorstellen dat mijn eitje die zaadjes heeft gemist!! Een innestelingsbloeding heeft ook nog even mijn gedachte gepasseerd, maar die zou roze moeten zijn en niet bruin... dus ik weet het effe niet meer... .

Elke ongi is weer een grote teleurstelling. Ik kan niet anders zeggen. Maar voor deze maand had ik echt een goed gevoel, dus ik hoop dat het toch maar iets anders is. Heb jij al klachten of verschijnselen??

Nou, we hopen maar op het beste en ik probeer (maar dat is moeilijk) maar niet op de zaken vooruit te lopen.

Ik wens je nog veel plezier met je vakantie(s) en ik duim ook voor jou.

Liefs,

Tammy

Heej!
We hopen inderdaad op t beste he!!!Heb erge pijnlijke tepels en wat donkerder en wat hardere borsten en ja dat maagzuur he dat heb ik nog steeds!
Verder sinds 5 dagen erge pijnlijke onderrug, maar dat zullen wel geen bijverschijnselen kunnen zijn; denk meer van de harde bank waar ik op vakantie iedere dag 2 x aan at.
Ik zal ook nog echt niet meteen gaan testen, want het kan natuurlijk ook dat mijn cyclus langer is?!
waarom was je toen met pil gestopt dan als je nog niet zwanger wilde worden?
Oja; gisteravond hadden we feestje van de buren en een broer van debuurman vroeg wat ik wilde drinken; doe maar een colaatje zei ik; wat schreeuwt die door de hele tent(was zelf al onder invloed) BEN JE ZWANGER????ik had hem nog nooit gezien, wat een l.l!
Hij schrok er zelf van en boodt meteen excuses aan voor zijn brute opmerking, mn vriend zei maar om t af te leiden; t is niet bruut maar direct!Ik had t liefst geantwoordt IK HOOP HET!!!haha
nou we spreke ons weer!en weduimen verder!!
xx ZuuS

Hey zUUs,

Wat een eikel, die vent zeg! Echt heel tactvol...

Jouw symptomen lijken toch wel erg positief hoor! Ik hoop het voor je!

Ik ben toentertijd met de pil gestopt omdat ik van die chemische rotzooi af wilde. We hebben daarna condooms gebruikt, verre van ideaal, maar ja je moet wat. Een spiraaltje wilde ik ook niet omdat het ene soort ook hormonen bevat en het koperspiraaltje verhindert het innestelen van een bevrucht eitje. Dat idee bevalt me dus helemaal niet, want dan zou je dus heel vaak heel eventjes zwanger kunnen zijn. Ik wil niet dat zo'n bevrucht eitje dan weer afsterft, geen fijn idee.

De eerste keer dat we het weer zonder  regenjasje deden was wel weer spannend hoor! Maar na 2 keer is daar de lol ook  wel weer vanaf .

Ik houd je op de hoogte! Jij mij ook??

Groetjes,

Tammy  

haha regenjasje!!die dubbele betekenissen hier!!!
ja ik houdt je zeker op de hoogte.
Nou weer t volgende verhaal; waren net bij vrienden; zoontje werd 2 en dochtertje is nu ongeveer een week of 9 en ik had haar vast; daar komt nog meer bezoek aan; oh staat je goed; kijk hun nou zitten met zn drietjes op de bank....mn vriend zat er langs...
(ik dacht; hoop met ons viertjes!!)
Maar heerlijk even zo'n kleintje om mee te knuffelen he!!
en die kaarten in de huiskamer, box, geweldig!!
Tot snel!!en we duimen!!!xx ZuuS

Hee Tammy!

Wat een dag, ben nergens anders mee bezig. Heb t gevoel dat de red devils in aantocht zijn en vanmorge een bruine veeg.... Het is nog niet zeker, maar ik denk van wel, maar nog even afwachten. Hoe is t met jou?Je zei blij te zijn dat je tempt, maar leg t me even duidelijk uit en dat je temp nu hoog blijft??
Vanaf wanneer ga je tempen en heb je ook van die ovulatie tests gedaan?
alvast bedankt! xx zuus

Terug
Bovenaan