quote: astrid27 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2005 17:38:28&apos
);
Hallo,
Ik heb even een vraag.
Mijn zus haar zoontje is vandaag op het kinderdagverblijf gevallen en daarbij is zijn tand eruit gegaan met wortel en al.
Ze is met hem naar het ziekenhuis geweest maar ze kunnen er verder niks aan doen en hij zal dus zo'n beetje tot zijn zevende moeten wachten tot er weer een tand komt(hij is nu anderhalf).
Nu wil mijn zus graag weten wat ze verder kan doen, ze zeggen op het kinderdagverblijf dat het zijn eigen fout is,maar hoe kom je hier achter??
En zijn er dames die een kindje hebben die dit ook al op jonge leeftijd hebben gehad?
Ze wil het graag weten dus hoop snel iets te horen van iemand.
Groetjes van Astrid
Hoi Astrid,
Het gebeurt idd wel vaker dat een kind zijn/haar tand uit de mond valt. Zolang de wortel mee is is het alleen maar goed geen ontstekingen enz. Het is vervelend maar hij heeft er geen last van.
Sommige kinderen vallen en dan beschadigd de tand alleen word dan grijs soms zelfs zwart. Dat lijkt me er vervelender uit zien. Verder kan je er niets aan doen dan wachten tot de "grote mensen tanden" door komen.
Ik snap niet goed wat je zus er verder aan wil doen. Iets tegen het dagverblijf of voor haar zoontje.
Ben zelf leidster en weet dus hoe rot de leidsters zich zullen voelen. Maar kan me dan weer niet voorstellen dat ze zeggen dat het zijn eigen schuld is. Dat klinkt wel erg hard moet ik eerlijk zeggen. Want het kan natuurlijk van twee kanten komen.
Maar feit blijft dat het altijd kan gebeuren thuis, buiten, bij opa en oma of op het dagverblijf.
Heel veel succes