tand eruit!!

Woorden kunnen niet beschrijven hoe Lord Bubuza zijn krachten wonderbaarlijk gebruikt om mensen te helpen. Mijn vrienden vertelden me over hem en ik zag ook getuigenissen op Google en Facebook van mensen die getuigen hoe Lord Bubuza hen heeft geholpen. Ik nam contact met hem op en kreeg ook mijn wonder. Mijn vrouw en ik zijn door een scheiding gegaan, mijn vrouw stond erop om van mij te scheiden ondanks mijn smeekbeden. Ik heb haar bedrogen omdat we na 11 jaar huwelijk geen baby hebben kunnen krijgen. ze kwam erachter en was bitter boos, ze weigerde me te vergeven. Ik ging naar iedereen die ik kende om het probleem op te lossen, maar het mocht allemaal niet baten en tijdens deze periode ontdekten we dat mijn vrouw borstkanker had en het was een zeer kritieke toestand voor haar tijdens de scheiding, kanker en liefdesverdriet. Ik nam contact op met heer Bubuza voor hulp en hij verzekerde me dat alles in orde zou komen. Ik volgde zijn instructies op en deed wat hij zei.. 16 uur later vergat mijn vrouw de scheiding en de kanker verdween alsof ze nooit bestond.. Ik was zo verrast. Lord Bubuza is een God op aarde. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
 
Mijn zoontje is ook met anderhalf op z'n gezicht gevallen op het laminaat, wat een rot klap. En de helft van z'n tandje afgebroken en verbrijzeld? 
Was ook niks aan te doen en vullingen hechte niet aan het melkgebit. 
Voor de schoolfotos indd gevraagd of hij met z'n mond dicht wilde lachen (is dat erg???) 
Na 2 jaar werd het halve tandje ook iets grijs van kleur. Heel fijn gezicht. 
Hij is nu bijna 6 en al lekker aan het wisselen, boventand ernaast is er al uit, 't halve tandje moet nog.
Onder heeft ie echt al 2 bijna volledige grote mensen tanden dus het kan ook iets sneller gaan dan 7 jaar. 
Ik snap heeeel goed hoe je zus zich voelt. 
Ik was op het moment dat het gebeurde aan het koken en m'n man stond/zat bij hem. Vanbinnen verwijt ikhem stiekem nog steeds dat het zijn schuld is en hij hem had kunnen vangen ofzo ?
Op het moment zelf ook enorm tegen hem uitgevallen, dus snap helemaal dat zij ook goed link was op de leidsters! Gaat gewoon zoveel doorje hoofd dan. 
Als je later even rustig nadenkt weetje ookwel dat een ongeluk altijd en bij iedereen kan gebeuren natuurlijk. 
Het went. Dat kan ik zeggen, maar leuk is het niet. 
 
Terug
Bovenaan