tandarts en tandjes poetsen

nathalia heeft nu een tandenborstel van winny the pooh, die heeft ze zelf uit mogen kiezen en teletubbie pasta.
elke 2 maanden vervangen wij de borstel, aangezien ze er nogal veel op kauwt hahaha.

hier gaat poetsen heel goed nu.
ik zing 2 keer een liejde, dan ben ik aan het poetsen. daarna mag nathalia zelf poetsen.
wij poetsen vanaf t begin af aan al 2 keer per dag. sochtends en savonds.

liefs, do

nathalia heeft nu een tandenborstel van winny the pooh, die heeft ze zelf uit mogen kiezen en teletubbie pasta.
elke 2 maanden vervangen wij de borstel, aangezien ze er nogal veel op kauwt hahaha.

hier gaat poetsen heel goed nu.
ik zing 2 keer een liejde, dan ben ik aan het poetsen. daarna mag nathalia zelf poetsen.
wij poetsen vanaf t begin af aan al 2 keer per dag. sochtends en savonds.

liefs, do

Ik kan ook de helft van de reacties niet zien...?!?!
Ben benieuwd of dit stuk tekst er wel staat.
Wij poetsen sinds Minoux 2 is ook 2x per dag haar tandjes. Met de "Lala (Teletubbie) tandpasta" Van prodent is het dacht ik ook.
Ik vind het net een soort snoepjes smaak hebben. Niet echt mint ofzo.
Tandenborstel vervangen we als we zien dat de haren er niet echt meer goed bij staan (aangezien ze idd ook wel eens lekker wil bijten op de borstel). Ik geloof dat dit ook rond de 3mnd is. Weet dat eigenlijk niet precies.
Groetjes, Bianca

Hoi, ik poets twee keer per dag met elmex, mijn tandrats heeft verteld dat dat beter is omdat de overgang niet zo groot is.
Hier over het algemeen geen problemen met het poetsen.

Groetjes

Ik poets ook met elmex, wijzelf ook trouwens. Laura vindt tandenpoetsen erg leuk want dan mag ze op het aanrecht zitten en met de afwasborstel spelen! Wij poetsen altijd 's ochtends de tanden omdat ze 's avonds vaak tijdens het drinken in slaap valt. Ik dacht dat je pas vanaf 4 jaar twee keer per dag moest poetsen.

Ik poets ook met elmex, wijzelf ook trouwens. Laura vindt tandenpoetsen erg leuk want dan mag ze op het aanrecht zitten en met de afwasborstel spelen! Wij poetsen altijd 's ochtends de tanden omdat ze 's avonds vaak tijdens het drinken in slaap valt. Ik dacht dat je pas vanaf 4 jaar twee keer per dag moest poetsen.

Hoi,

Wij vervangen de borstel ook iedere 3 maanden. Verder is hier poetsen helemaal geweldig, sinds we liedje van Linda (happydays) zingen.
Zeker bij de laatste couplet, doen we expres snel zingen en ligt ze helemaal in een deuk haha.
Tandpasta is van Elmex. Die met snoepjessmaak was hier helemaal geen succes en deze wel.

Liefs Irene

Hier geen problemen met het poetsen, het leifste 6x per dag en dan de tandenborstel ook niet meer af willen geven, maar ja het is niet de bedoeling dat het glazuur eraf gepoetst wordt toch??haha
Wij gebruikte eerst prodent, maar nu elmex, dat vind de oudste een fijnere tandpasta,,ahum..

Gr MJ

Terug
Bovenaan