tanden poetsen

Ik mocht zijn tandjes ook nooit poetsen totdat ik van iemand hoorde dat je samen voor de spiegel moet tandenpoetsen....

En inderdaad geen problemen meer...

Ik probeer 1x per dag in de avond te poetsen... Ik wil het soms wel vergeten...

Jennifer vond het van af het begin al interessant zo'n borstel (maar ja zij doet echt ALLES in haar mond). Maar het probleem is dat ze het zelf vast wil houden, tja dat werkt dus niet echt....
Maar ik ga dus eerst samen met haar handje de tandjes een beetje poetsen en ik zing daar dan ook een liedje bij:   tandjes poetsen tandjes poetsen in je mond in je mond lekker tandjes poetsen lekker tandjes poetsen heel gezond heel gezond. Op het deuntje van Smakelijke eten smakelijk eten hap hap hap ofzo iets...
En dan zit ze me met grote ogen aan te kijken en dat pikt ze dus wel ff. Hierna laat ik haar nog ff spelen met de borstel..

Werkt nu nog wel.. hihi...

Succes, gr. Ilone

Hoi hoi,

ik geef Dylano eerst een schone luier voor het slapen, en dan geef ik hem alvast de tandenborstel.
Dan tandpasta erop, en vervolgens geef ik hem de tube tandpasta, want hij wilt altijd iets hebben om mee te spelen. Voor Dylano was het ook wennen hoor. Maar nu is hij het gewend en heb ik er geen problemen meer mee.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan