tanden vraagje......

hoi,

Ook kelwin lijkt laat te zijn met tanden. hij heeft er nu 2 onder en 1 boven..
ik zie wel boven een streepje en het lijkt dat ie eraan komt.. maar verder niks nog..
ik maak me er geen zorgen om want het komt vanzelf wel..
wel grappig omte zien dat sommigen al bijna een mond vol hebben..
wat een verschil toch weer met tanden krijgen he..

Groetjes, christien

Hoi,

Myrthe heeft 4 tanden onder, 2 boven en 2 die doorkomen nu, 2 kiezen onder en 2 kiezen die boven nu doorkomen.
Bij haar eerste 2 kiezen is ze een maand ziek geweest. Last van haar oren, kwijlen, niet willen eten (400gr afgevallen!)  niet spelen  en toen ze eenmaal door waren was alles koek en ei. Nu 2 tanden en 2 kiezen tegelijk doorkomen merk ik er niet zoveel van. Ja wel hangerig, maar nog vrolijk en eten doet ze meer dan ik haha. Oh ze heeft tussen haar laatste tand en eerste kies bijna 3 maanden over gedaan.
Sterkte ermee.

Liefs Reneke

Hoi!

Er zit erg veel verschil tussen de leeftijden waarop kinderen hun tanden en kiezen krijgen, ik zou me geen zorgen maken, soms zit er meer dan een half jaar tussen!

Isabelle begon met (op 1 dag na) 6 maanden met 1 tand, had er 7 met nog geen 11 maanden en nu met bijna 14 maanden heeft ze 8 tanden, 2 kiezen onder en 1 kies rechtsboven.

De kiezen zijn hier een enorme ramp: veel huilen, kwijlen met bakken vol (de spuugdoekjes zijn niet aan te slepen), bijten in alles (liefste mama haar vingers ) en heel veel knagen op haar bijthand die altijd lekker koel is.

Succes en als de oorklachten lang aanhouden wel na laten kijken, zeker wanneer er ook koorts bij is.

Liefs Monica

Ik begrijp je helemaal. Milton had met 3 mnd zijn eerste tandje nou shanice pas met 6 mnd. Milton had alles al op 2 kiezen na toen hij 1 jaar was en shanice niet. Zij grijpt ook veel naar haar oren. Het ergste vind ik nog die kapotte billetjes tot bloedens toe milton had daar ook niet zoveel last van dan shanice. Zoals ze zeggen elk kindje is anders.

groetjes lisette

Leah heeft (nog maar)  4 tandjes. De vijfde (naast de eerste boventanden) is net een stukje van doorgekomen. Aan de andere kant is er ook wat bezig.
Ook zie ik dat er op de plaats waar de kiezen komen, dikke bobbels zitten, daar is dus ook wat aan het wroeten. Maar zal misschien nog een tijd duren voordat die echt doorkomen?!

Terug
Bovenaan