tanden

A

Anoniem

Guest
ik was wel benieuwd hoe het met de tanden van de andere kids staat??
annique heeft er nu pas 3 en de 4e komt nu net door.
zijn er nog meer bijna gebitsloze kids?
of is annique de enige?

haha

liefs sandra

Hoi Sandra,

Bij Sophie zit het er bijna op geloof ik.... Nog een snijtand en een kies of wat en dan zijn we er weer haha! Komt vanzelf hoor, pas tegen de tijd dat ze weer 80 is wordt het wat minder!!!

Groetjes
Susan

Hoi Sandra,

Hier ook nog een jongentje met weinig tandjes. Milan heeft boven 4 tandjes en onder 1 kiesje en 4 tandjes. Vind het wel schattig zo'n tandloos mannetje.
Komt idd allemaal goed

Jolanda

Meike had met 11 weken de eerste te pakken...

De laatste twee kiezen moeten nog en dat is al een paar maanden zo..
Als Meike vriendelijk lachte naar iemand kreeg ze steevast een reactie op haar tanden haha

Groetjes Renske

Jamie heeft ook nog niet zoveel tandjes. Hij heeft 8 tandjes en nog geen kiesjes. Hij wordt volgende week 16 maanden.

Gr. Natasja mv Jamie

Hier loopt er nog eentje rond met nog maar 2 ondertandjes.... Al is er nu wel weer iets op komst. Kan alleen nog niet ontdekken waar, zullen wel de boventandjes worden. Hopelijk is het weer snel voorbij, want ze heeft er behoorlijk last van omdat ze ook aan het snotteren en hoesten is...  zielig mupke....

Groetjes, Marloes mv Marly

ik denk dat Ivar ook bij de gemiddelden hoort, 8 tanden en 4 kiezen (weet ff niet hoeveel er dan nog door moeten komen ), het is al een poosje rustig in zijn mond

groetjes Jenneke

Dean heeft er sinds vorige week 4. 2 Stuks boven en 2 onder. Tot nu toe komt er om de 2 maanden een tand door. Hij is nu trouwens 14 mnd.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan