tanden

Hey!

Het aangezicht van Thomas is goed! Heeft 4 tanden boven en 4 tanden onder. Sinds kort 4 tegelijk doorgekomen kiezen... ( wat een drama...!!) en volgens papa nog 1 kies ergens(?). en al anderhalve hoektand! Ik hoop dan ook echt dat we het nu een beetje gehad hebben, want ik weet niet wie er moedelozer van werd: hij of wij.

-X_ Marieke

Hier 4 tandjes boven en onder, in ieder hoek een kies en nu maar wachten op nog 4 kiezen en 4 snijtanden.
Ik zal blij zijn als het bekkie vol zit, het is nu op en af, weken gaat het lekker en dan beginnen de tandjes weer te vervelen.
Volgens mij is de kans groot als ze laat beginnen met tandjes er vaak meerdere tegelijk komen, nou ja ben je er net zo snel weer vanaf!!!

groetjes Daniëlle.

Hier is de laatste kies in aantocht (gelukkig) en dan zijn we er voorlopig maar weer vanaf.

Volgens de cb-arts was hij erg vlot (nu +14 maanden) maar ik vind t wel best zo.

xx Elly mv Yari

Tijs heeft 2 snijtanden onder en 4 snijtanden boven. De 4 snijtanden boven kwamen zo ongeveer tegelijk door. Nu is het alweer 2 maanden rustig, dus ik verwacht er wel weer een paar op korte termijn.

Groetjes,
mv Tijs

Mirthe heeft er 4 boven en 4 onder en er komen boven 2 kiezen door. Maar man hee wat gaat dat langzaam. Vanaf het 1e puntje tot helemaal door lijkt maanden te duren. Ze is trouwens net 16maanden oud.

Hallo,

Hier weer eens de mama van Owen. Nu 15 maanden oud.
Owen heeftt al een mondje vol met tanden..........
8 tanden, 3 kiezen en 2 hoektanden op komst.......

Groetjes Jojo

Yoëll heeft 8 tanden
2 hoektanden helemaal door, en w die op de helft zijn
4 kiezen en hele rauwe plekken op de plaatsen van de andere 4 kiezen.
Hou mn hart vast als die dingen allemaal tegelijk doorbreken

Delano heeft 8 tanden,2 kiezen,en twee kiezen onderweg.
Hij heeft er gelukkig niet zo heel veel last van,even een dag of twee wat jengelig en klaar alweer.
Hij slaapt er in ieder geval niet minder om.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan