Tanden

hoi Jadaje,

Nee hoor, hier nog geen tandjes, wel bobbels door zijn hele mond maar dr wil nog niks doorkomen.
Ik hoop dat ze ook zonder problemen doorkomen.

groetjes
Lou mama van khe'shaun

Hoi hoi,

Tijn heeft 5 tanden nu. 2 Beneden, 2 boven en een hoektand boven. Hij heeft er een heel ander snoetje door gekregen vind ik, veel meer een jongetje, veel minder een baby. Van de eerste 2 (die waren er met 5,5 maand door) heeft hij het meeste last gehad, echt huilerig, diarree, bijten bijten bijten. De 2 daarna merkte je wel maar niet zo erg gelukkig en van de week zag ik nummer 5 ineens zitten. Tja, misschien wat meer bijten, maar verder heb ik echt helemaal niets gemerkt...

Natasja

Hier ook nog niets.... onder een beetje bobbels, maar verder helemaal noppes! Maar ik ben positief want ze zeggen dat je kindje sterkere tanden heeft als ze laat komen..... (fabel misschien?)

Owwwwww TANDEN!!!

Grom, mijn leive kleine meisje heeft de hèle dag gehuild, en als ik maar op haar tandvlees drukte was het goed.... En als ze aan de soepstengels zat..

Dus helaas nog niks, maar hoop het wel snel!

Hallo,

Ook hier nog geen tandjes te bekennen. Noah is nu (bijna) 8 maanden...
Hij kwijlt wel héél veel en bijt ook op alles wat los en vast zit, maar dat doet hij al een paar maanden.

Groetjes 10e

Terug
Bovenaan