Tanden

Donderdag schreef ik nog dat mijn zoontje er 4 had, maar nummer 5 is sinds vandaag ook zichtbaar. De volgorde verbaasd me wel, hij kreeg met 5 maanden 2 ondertanden(zoals het hoort), vorige week kreeg hij nog 2 ondertanden en nu een linksboventand (snap je... die naast je voortanden) heel apart, toch? Gelukkig heeft hij er weinig last van.

hey,

gisteravond zag ik een heeeeeel klein wit puntje linksonder doorkomen. Dus eindelijk krijgt Khe'shaun ook en tandje. Ik zie de volgende ook al vlak onder zijn tandvlees zitten dus wie weet gaat het nu wel hard. Maare wat betreft dat poetsen doe je dat al met een speciale tandpasta of gewoon met water?

lou.

Wij poetsen met peutertandpasta. Wordt volgens mij ook aangeraden, vanaf het eerste tandje. Wel maar een heel klein beetje op de borstel hoor. Vaak best nog moeilijk, Tijn wil de borstel het liefst zelf vasthouden en dan opeten, grinnn
Boven gaat nog wel, maar onder is moeilijk (daar ligt z'n tong overheen)

Natasja

Hier nu 4 tanden, twee boven twee onder en een heleboel witte bobbels.
Druppelen met charmodent of smeren met dentinox en elke dag poetsen met een stage 1 tandenborsteltje en een erwtje peutertandpasta. Dat vind meneertje niet zo leuk.

Terug
Bovenaan