Tandenborstel poetsen doet overgeven

<p>Misschien heeft niemand anders er last van, maar bij het tandenpoetsen wordt ik acuut misselijk (soms tot overgevens aan toe). Herkenbaar? Iemand tips? </p>

Ik heb het ook, ik poets voor over over en probeer alles zo snel mogelijk uit te spugen. Wel met de kraan open want als ik het zie liggen wordt ik ook misselijk.  En idd kleine borstel

Had ik in het begin ook heel erg, wat ik deed was mn tanden poetsen onder de douche, dat als ik moest spugen het ook het ook gelijk weg was en ik even onder de douche kon bijkomen..

Pfff ja ik heb dit nogsteeds elke dag met overgeven (nu 21+1) Nog niks gevonden wat er tegen helpt helaas. Maar helaas niet alleen met tandenpoetsen. Hopelijk gaat het snel over bij je!

Ik heb dat ook. Eerst wat kleins eten in bed. Dan op gemak opstaan en onder douche tandenpoetsen helpt. Koud water meteen drinken na opstaan doet mij ook overgeven. Maar warm water na tandenpoetsen in douche niet. Had dit bij alle 3 de zwangerschappen....

Yep hier ook zo. Tandarts kwam als tip het met je vingers te proberen. En dan de tandpasta ook niet naspoelen.  Dan kan het zijn na werk nog doen.

Terug
Bovenaan