Tandenknarsen

Hihi, tja, je kunt niet alles tegelijk hebben he?

Nou, als Esther eens zou gaan rollen (of zitten) mag ze van mij best tandenknarsen hoor! Want die doet nog net zoveel als ruim 2 maanden geleden...luiwammes! Hihihi, volgens mij is ze gewoon te lui om haar tanden te knarsen...

Je hebt van die bitjes he, tegen het knarsen? Beschadigt het haar tanden niet zo, hihi!

Welke tanden????

Ik zal Laura even vertellen dat ze Esther aan moet gaan sporen te gaan rollen, ok. Anders nemen we Liga mee en laten de dames een kruipwedstrijd doen. Wie het eerst bij de Liga is, hihi.

Ach, Laura was ook te zwaar voor haar lengte, hoor. (Kan je het je voorstellen, een kind van 6510 gram met 6 maanden en nu al overgewicht!)

Groetjes Ilona

Tja, hier dus nog een. Wegens gebrek aan beweging. Misschien is dat slenderen iets voor haar, dat was een paar jaar geleden toch zo hip? Dat je vast zit aan een apparaat en dat dat ding dan automatisch je armen en je benen beweegt? Hihihi, lijkt me typisch een sport voor Esther.

En ik ben wel benieuwd naar die kruipwedstrijd. Als Esther haar fles ziet, probeert ze hem wel altijd te pakken en begint ze te trappen met haar benen. Dus da's wel veelbelovend, toch?

oei dat herrinner ik me nog. Toen Luna tandjes kreeg deed ze het ook zo erg, vreselijk! Gelukkig houdt het na een week of 3 wel weer op maar brrrrr ik hoop dat Indy er straks niets aan vind

Hoi Eveline,

ik denk dat Marijke dan maar beter niet met me mee kan rijden, want het kan met dat tempo van onze meiden wel een maandje of twee gaan duren voor ze bij de Liga zijn . Als ik Laura op haar buik leg, wordt ze na een tijdje alleen maar heel erg boos! Kruipen zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren, maar er word hier ook getrappeld met de benen als ze de fles ziet. Haar voeten heeft ze pas vorige week ontdekt!

Hoi Chislaine,

Ik hoop dat het hier ook snel weer over gaat. Vandaag heb ik het niet meer gehoord, dus das een goed teken. Ik kreeg er zo de kriebels van!

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,

Hahaha, waarschijnlijk is ze vergeten dat ze het kon... Esther heeft dat ook vaak. Dan heeft ze haar voet ontdekt en ligt ze ermee te spelen. Dan is het bedtijd en als ze dan weer wakker wordt en ik laat haar haar voet zien, kijkt ze me aan alsof ik gek ben... Dan heeft ze geen idéé meer dat dat ding bij haar hoort. Vroege vorm van dementie?

Groetjes,

Eveline

Dat lijkt me geweldig! Dat je gewoon iedere dag wakker wordt, je voet ziet en dan denkt "Wie ben jij?" Zo heb je toch helemaal geen speelgoed meer nodig! En wij maar willen dat ze gaan draaien. Er is nog zo veel te ontdekken op deze wereld! Overigens ontdekt Laura haar handen nog 4 keer op een dag, of ze is er gewoon ontzettend tevreden mee. "Mooie handjes hebben jullie me gegeven, papa en mama!"

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan