Tandjes in ziiiiiiiiiicht !!

Leuk hoor, al die kindjes met tandjes. Ik verwacht ze nog lang niet en waarom niet? Zowel ik als mijn man hebben onze eerste verjaardag tandenloos doorgebracht !  Is allemaal goed gekomen uiteindelijk, we hebben allebei gewoon een mond vol tanden, alhoewel ze er bij mij toch een paar zijn vergeten. Ik krijg geen verstand , want heb geen verstandskiezen en heb nog twee melkkiezen waar inmiddels kronen overheen zitten.

Maar ik ga er in eerste instantie  dus van uit dat het bij Tijs ook zo lang gaat duren!

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi,

Ik verwacht ze de eerste 2 maanden ook nog niet. Merijn was inderdaad een half jaar toen hij zijn eerste tandje kreeg. Zijn laatste kies kreeg hij een maand of 2 geleden. Hij is nu 2,5 jaar. Gelukkig heeft hij er over het algemeen weinig last van gehad.

Dus in januari zal ik het wel eens gaan bekijken.....

Groetjes Fonske.

p.s. Esmé, heb je de tandenborstel al klaar staan, want daar moet je wel mee beginnen als ze door zijn hoor.....

hallo,

bij onze dochter Daniëlle gaat het tandjes krijgen niet zoals het meerendeel of volgens de boekjes
bij haar komt namelijk linksonderin een kies door, dit is haar eerste tandje....
volgens het CB en de HA kwam er niks aan maar inmiddels 'drukt' de kies  tegen het tandvlees
das wel een beetje zielig en ze bijt op bijna alles wat richting haar mond komt hihi  

Zozo... een échte kies!! Grote meid hoor!
Daar kan Kay niet tegenop met zijn twee ienimini tandjes haha..
ja vind het wel zielig hoor, hij heeft er echt last van. Heel rode wangen en jammert soms van de pijn.

Ik zoen dan ook als een gek die dikke bolle wangen onder het mom:"zoooooow, kus erop over!", maar daar trapt hij nog niet in

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan