tandjes? koorts?

hey meiden.!!!

ben mamma van ljibbe geboren op 30-08-2010 dus mnr is nu iets ouder dan 6 maand en druk bezig op een tandje te krijgen maar leuk is anders.op het moment heeft hij nu koorts 38.8 best wel hoog maar als ik iedereen mag geloven nog niets om me zorgen te maken toch doe ik dta natuurlijk wel. mnr ligt nu te slapen wat al veels te vroeg is want heb hem al om dik half 7 op bed gedaan dus haal hem er straks weer af voor de laatste voeding.
meestal ziet zijn dag er uit: 8:00 van bed en dan krijgt hij pap uit fles 9:30 krijgt hij thee of ranja is maar net waar hij zin in heeft. 11:00 11:30 krijgt hij een fruit hapje en dan rond 12.30 13.00 flesvoeding van ruim 200 cc dan gaat ie op weer op bed en slaapt hij tot een uurtje of 3a4 dan thee of ranja en dan uur of 5 a 6 warm eten en dan tussen 7 en 8 warme papfles en dan op bed en dan pas de volgende ochtend weer .
nu ist helemaal anders hij is ten eerste de hele nacht wakker na ja om het uur zeg maar dan ga ik heen sus hem en dan valt ie weer in slaap en dan ist maar weer afwachte hoe en wat overdag is ie jengelerig en wil dus niks niet in de box spelen niet in de wipstoel niet bij mamma zitten enz na ja zal wel komen door tandjes maar wordt er erg moedeloos van:S iemand bekend in de oren en wat deed jij dan?
 
Als je je zorgen maakt en ziet dat hij echt heel ziek is, gewoon de huisartsenpost even bellen!!!

Goed opletten of het om een tandje gaat of dat het iets anders is, want er heersen veel virussen met diarree etc.

Bij een huisartsenpost kan je evt adviesgeven, want ik dacht dat er druppels waren die de pijn verzachten en je hebt ook bijtringen die je in de koelkast kan leggen, zodat ook de pijn minder wordt.

En goed in de gaten houden of hij goed drinkt, want uitdroging is heel naar.

Soms helpt een baby paracetamolzetpil om de 8 uur.
 
yvanka bedankt voor de tips maar alles wat jij hebt beschreven heb ik gedaan niks helpt daarom ook de vraag.

misschien morgen toch maar ffies naar huisarts toe.
 
Terug
Bovenaan