tandjes...of niet..haha

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Laatst stond hier ook een topic over wel of geen tandjes..
Hoe is het inmiddels..Aangezien onze Lieve, nu 9,5 maand, nog geen enkel tandje heeft, en  er ook niets zit aan te komen..Gewoon nieuwsgierig..
Wel gaat ze zelf zitten, trekt zich op, en kruipt voorzichtig..dus dat zit wel goed..hihi
Gr Rina. mama van Lieve [18-07-07]

Daan is nu ruim 11 maanden, maar kreeg met 10 maanden ook pas het 1e tandje.
Nummer 2, 3 en 4 zijn op komst, maar nog niet door.

Ik heb op dit moment dus een 1-tandig monstertje, want zo ziet het er wel uit zo'n klein scherp tandje vooraan in die mond.

Liefs Saskia

hi rina

gelukkig maar dan kan ze je ook nog niet hard bijten!! heeft djaimy al wel een paar keer gedaan. maar djaimy kreeg zijn eerste tandje met een half jaar en dan wel de 2 onderste tegelijk. daarna met 8 maanden kreeg hij boven allebei de hoektanden en nu is hij 10 maanden en de ene boven tand is door de andere komt eraan puntje is er al. dus hier gaat het met de 2 maanden een tandje zon als je ziet.
maar ja djaimy zit dus nu alleen nog maar en rolt wel op zijn buik mar niet altijd terug(kan het wel maar is lekker lui) en hij tijgert een beetje achteruit verder doet hij niet veel qua staan op optrekken etc zoals jou dochter dus,

groetjes angela mv djaimy 010707

Feline is 26 mei geboren en had half december haar eerste 2 tandjes en nu in april zijn er in ene 4 tandjes doorgekomen vanaf vorige week!
Maar Feline kan nog niet zelf gaan zitten, optrekken of iets. Wel kletst ze de oren van je kop. Zo zie je elk kindje is anders in de ontwikkeling, wel leuk!

groetjes Mariska

Mijn moppie heeft er 5, 2 onder 3 boven. Die kwamen vrij snel na elkaar, maar nu zit er ook niets meer aan te komen, maar kwijlen!!! niet normaal.
Verder kruipt en staat ze (en valt ze heeft vandaag een blauw oog)
groetjes daan en vera (14-6-7)

Hoi Rina

Toevallig dacht ik hier ook net aan,maar je bent me voor.
Joyce is van 26 mei en haar eerste verjaardag nadert snel.
Maar ik ben bang dat we haar een kunstgebitje moeten geven voor haar verjaardag.Er zit zelfs nog niets aan te komen.Mijn twee jongens waren ook laat met tanden,maar deze jongste telg spant de kroon.

Groetjes Jessica

hahahaha,ja zozit ik ook te denken,anouk gaat het leven door met 2 tandjes en de rest........................?ach zezullen straks wel in 1 keer door komen.

gr petra

Vanmorgen ontdekte ik tand nummer 5 bij Bas. De derde boven. Bijten kan Bas ook héél erg goed. Mijn man heeft het dit weekend mogen ervaren!

Ennuh dames die zich zorgen maken of de tandjes ooit wel komen.....
Nu alvast een goede verzekering afsluiten zodat de kunstgebitjes worden vergoed!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan