tandjes...of niet..haha

Hoi hoi,

Dylano is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden, en hij heeft nu 8 tandjes.

Liefs Debby.

Hoi Rina!!

Luuk heeft nu 3 tandjes,2 beneden(die heeft hij al een aantal maanden) en nu 1 voortand .
Ook zie ik de volgende al bijna doorkomen.
Gelukkig heeft hij er weinig last van...tot nu toe!
Luuk kruipt wel,maar gaat nog niet uit zichzelf zitten en trekt zich maar heel af en toe op.
Alles op zijn tijd he....?
Verder alles goed daar??
Ik heb het nu met mijn werk wat drukker,vandaar dat ik je niet meer zoveel mail..sorry!!!
Maar gelukkig hebben we zo nu en dan nog contact he??

Liefs en een knuffel voor Lieve!!
Sindy

Hallo!

Tandjes -- daar kan ik over meepraten. Robin (nu 11 maanden) heeft 8 tandjes en had deze een maand geleden al. De eerste twee kreeg ze met 6 maanden, daarna kwamen al vlug de andere tandjes  opzetten. Ze heeft er altijd wel veel last van; dikke bulten in haar mondje, dagenlange diarree, verhoging, hangerig - al het fijne wat erbij komt kijken.

Weet iemand trouwens of dat er iets mee te maken heeft? Hoe jonger ze ze krijgen, hoe meer last ze er van hebben?

Hoi hoi,

Jennifer  wordt zondag 10 maandjes en heeft al 2 tandjes!!! Deze heeft ze echter al 2 maanden en er zit verder nog niets aan te komen..
Wij wachten geduldig af!

Gr. Ilone

Hoi!

Tara is vandaag 1 geworden. Ze kreeg rond de 10,5 maand haar eerste linker onder voortandje . Tegen de 11 maanden kwam de rechter onder voortandje en sinds 2 weken begint haar rechter boven voortandje door te komen

Groetjes,
Shivana

Oooohhh, Ik denk altijd ook maar als voordeel van geen tanden, dat als ze nu zo druk is met optrekken etc, ze iig geen tand door de lip kan vallen..
hahahha
Ze trekt nl de stoeltjes van de oudste twee om, en hangt aan de bank..etc..
Maar het allerergste..ze heeft de waterpokken..sinds gisteren kwam het ineens opzetten..balen met dit weer. Ze is er een beetje door van slag, maar ontwikkelt ook weer snel, dus zal allemaal wel weer een beetje te veel zijn nu.

Gr Rina

Leuk om te lezen inderdaad dat alle kids zo anders zijn..mooi toch?

En Shivana gefeliciteerd met je kleintje..leuke dag gehad?
Gr Rina

Hoi allemaal,

Maaike kreeg in Januari (toen 6 maanden) haar eerste twee ondertandjes. Daarna een hele tijd niets. Nu ontdekte ik vorige week op vakantie het derde tandje onder. Nog steeds niets boven.

En tot mijn grote verbazing beet ze me vandaag en voelde ik opeens bovenin ook twee tandjes doorkomen. Een in het midden en de ander net naast het midden aan de andere kant.

Het wordt dus nu een vijftandig monsertje.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan