Tandjes poetsen een drama?

ik poets altijd samen met Lieve mijn tanden..

als ze de electrische tandenborstel al hoort, opent ze haar mondje al meteen!

gaat echt prima.

liefs, Mo22

Hier ook altijd een drama! Ik heb alles al geprobeerd!
Maar de aanhouder wint, dus blijven we het gewoon proberen

Marieke mv Lyanne

HIya mommas,

Tandenpoetsen is niet Max z'n hobby maar zolang ik ook mijn tanden aan het poetsen ben is het niet heel erg. Overigens vertelde mijn kinderarts mij dat als het echt niet gaat en het wordt een drama dan kun je ook gewoon met een washandje met warm water de tandjes afvegen zeg maar.
Oh en dan nog even dit staaltje van inconsequent gedrag.....baby tandpasta is hier speciaal gemaakt zonder fluoride zodat ze (babies) er niet te veel van inslikken, maar dan krijg ik wel van mijn kinderarts fluoride druppeltjes voorgeschreven, die dus doorgeslikt dienen te worden.........rare jongens die romeinen (met dank aan Astrix en Oblix)

Ajuus, ilja

Hier ook een fijne bezigheid..NOT!
ze wil zelf de borstel vasthouden en meestal stoeit ze er een beetje mee in haar mond.
af ze begint er mee te zwaaien.
voorheen kon ik nog een beetje poetsen,maar afgelopen dagen hoef ik niet in de buurt te komen.voor de spiegel boven de commode gaat het beste.ze ligt of zit dus altijd op het aankleedkussen.
succes allemaal.gr piewie,mv Mila

Wat heb ik het dan hier nog makkelijk... nog steeds geen tandjes.... Maar ze speelt wel vaker met mijn electrische tandenborstel en maakt dan ook echte poetsbewegingen. Hopelijk doet ze dat ook als er echt wat te poetsen is...

iris speelt al heeeeel lang met de tandenborstel voor er tandjes waren. iedere keer als ik haar verschoon wil ze de tandenborstel.
en smorgens en savonds doe ikze poetsen met tandpasta.
tot nu toe geen probleem

Hier ook nog geen tanden Lotte is nu bijna 13 maanden en 2 weken, maar nog geen witte streepjes, overdreven kwijlen, spuitluiers of slecht slapen. Helemaal niets.
Ben benieuwd hoe dat straks gaat of ze alles achter elkaar krijgt.
Nou ja hier nog geen poetsdrama's maar dat zal zeker nog komen.
Het is inderdaad misschien een goed idee om haar alvast aan een tandenborstel te laten wennen.

Groetjes,

Lilian

Thom vindt het ook maar niets als zijn tanden gepoetst worden, hij wil het nu al zelf doen *zucht*. Misschien moeten we het ook eens voor de spiegel proberen, bedankt voor de tip!
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan