Tandjes poetsen

Hier poets ik vanaf het moment dat er tandjes kwamen. Met een baby tandenborstel, zo'n kleine met een breed handvat en een gaatje erin. En elmex tandpasta voor 0-5 jaar. Op het aankleedkussen , ik  poets eerst en dan mag ie zelf poetsen. 

Bedankt allemaal! Heb een baby tandenborstel gekocht en elmex tandpasta voor 0-5. Lijkt me inderdaad handig als ie gewoon went aan mintsmaak in plaats van dat je straks een kind hebt met een hardnekkige voorkeur voor aardbeitandpasta ofzo haha. Ik ga het vanavond eens proberen, ben benieuwd!

Hier kwamen de tandjes met een maand of 6 door en ben toen ook direct gestart met poetsen. Met een oma als tandartsassistente was het geen ontkomen aan haha! Wij hebben inderdaad ook een tandenborsteltje voor baby's en gebruiken ook elmex 0-5. Op de telefoon heb ik en app staan: trammelant in tandenland. Deze zingt een liedje over tanden poetsen gedurnde 2 minuten. Zodra wij deze aanzetten, begint Cas al te lachen en vind hij het poetsen een feestje. Hij houd het ook prima 2 minuten vol. Wij zetten Cas altijd in de kinderstoel met een slab voor, na het warme eten.

Terug
Bovenaan