Tandjes poetsen

Ik vind het ook lastig! Mijn ventje van 15 maanden accepteert de onderkant wel goed maar boven gaat heel lastig. Vooral zijn voortanden, daar kom ik bijna niet bij, tenzij hij toevallig lacht. Ik lees dus ook nog even mee. 
 
Liedjes zingen werkt hier heel goed :) Ik laat haar de tijger doen (grrrr) en een nijlpaard (hele grote be-ee-eek) zo komt alles vaak wel aan bod. Ik laat haar altijd zelf even poetsen en ook mijn tanden als ik daarmee bezig ben. 
Dat is mijn trukendoos ? Maar ik vind dat spelletje 'wat heb je allemaal gegeten vandaag' ook een hele goeie!!! Ga ik proberen
 
Bedankt voor alle tips! Daar gaat het vast mee lukken ? ik zing sowieso al altijd het liedje van jokie en jet, tanden poetsen, dus dat associeert hij er iig al mee.
 
Hier een zoontje van 16 maanden die sinds deze week alle tanden en kiezen heeft ?. Wij zingen het alfabet lied. Gewoon iedere keer weer opnieuw en hij begon na een paar dagen door te krijgen dat dit hoorde bij tandenpoetsen, sindsdien gaat het beter maar hij is nog geen fan. Hij mag nadien altijd even zelf zijn tanden poetsen. 
 
Terug
Bovenaan