tandjes???????????

hoi iedereen,
Ik heb even een vraagje: hebben jullie kindjes al tandjes.
Mijn zoontje is er namelijk erg snel bij; hij heeft nu 4 tanden die door zijn en 2 komen door ennnnn hij is nog maar net 5 maanden.
Snel he?! Z'n eerste tandje kwam voor z'n vierde maand door en nu schieten ze omhoog.

Nou dit wilde ik gewoon even kwijt.

groetjes Nathalie.

Mijn zoontje heeft nog geen tanden. (Bijna 5 maanden) Maar heeft er geloof ik nu wel erg veel last van. Soms ineens gillen en zijn handje in zijn mond steken. Veel kwijlen en veel poepluiers! Maar vooral dat gillen is zo sneu...  Had die van jou hier ook veel last van en heb je er ook iets aan gedaan?

Groetjes Lien, moeder van Jarno.

Mijn zoontje is wel heel erg aan t kwijlen, maar een tandje zie ik nog niet
Mijn andere zoontje kreeg met 5.5 maanden tandjes en mijn oudste dochter ook rond die tijd
Mijn jongste dochter daarin tegen had met 10 maanden nog geen tanden
Dus ook als broer en zus valt daar geen touw aan vast te knopen
Want ze is dan ook nog eens tweeling met mijn oudste zoontje

Groetjes Xennah

boas is nu ruim 5,5 maand en er zitten er nu 3 in t tandvlees.hij heeft er ontzettende last van,maar er is nog niks door.chamodent helpt trouwens wel erg goed.ik begon er erg cynisch mee,zo van:hoe weten die druppels nou waar mijn zoon pijn heeft.maar t werkt echt!!
groetjes kari

Nog helemaal tandloos hier...
Begint sinds 1-2 weken voor het eerst (voorzichtig) een beetje te bijten op speelgoed... Wellicht duurt het nog even.

Groetjes, Karin
mama van Christian (5 maanden)

Jadey bijt al sinds 2,5 maand heel hard op haar vingers en kwijlt enorm.
Ze is nu 14 weken en het eerste puntje onderin is al te zien hahahaha.
Snel he!!

gr tammy mv jadey 02-04

Hi,

Ik vroeg me af of kindjes al met 3 maanden tandjes kunnen krijgen: ja dus, zie ik hier. Onze Cas begint te kwijlen, maar hij vreet zijn handjes op (en nee hij heeft geen honger, want hij doet het ook net na de fles). Als wij over zijn tandvlees wrijven vind hij dat erg prettig. Wij denken dus dat de tandjes er al aan zitten te komen, het wachten is op de "doorbraak". Maar we dachten dus dat het niet kon, omdat hij pas drie maanden is.

Gr. Tamara
mama van Cas (16-04-2007)

Terug
Bovenaan