tandjes???????????

Hoi!

Hier ook al 2 tandjes bij 5 mnd. Zijn allebei  vorige week doorgekomen, 2 mooie kleine beiteltjes naast elkaar. Gelukkig niet veel last van gehad, wel veel kwijlen en veeeeeeeel poepluiers. Wat worden ze dan ineens groot hè? Ben helemaal trots.

Anna

ohhhhhhhhh, ben niet de enige moeder die een kleine uk met tandjes heeft.
Bij Quin schieten ze dus ook omhoog, hij heeft er nu dus al bijna 6!!!!!!
Hij heeft er eigenlijk geen last van, alleen de laatste drie dagen wordt hij steeds om 20.00 uur wakker huilend misschien dat dit toch met z'n tandjes te maken heeft.

En ja, ik ben ook zo super trots op hem, fantastisch gezicht als hij lacht, dan zie je die twee ondertandjes, echt mooi.

groetjes Nathalie.

En jaaaa wat gaat het snel hé, wat worden ze al groot.

fleur heeft sinds 2 weken 2 ondertanden en boven zitten er 2 in het tandvlees, volgens het cb kan het nog weken soms maanden duren voordat deze doorkomen.

ik vraag me af of jullie kindjes ook weinig fles wilde drinken in de periode dat de tandjes doorkwamen, bij fleur was dit zo bij de ondertanden maar nu drinkt ze al 2 dagen bijna niet, en ik vermoedt dat die boventandjes toch doorkomen,

Mn dochter  eet sinds dat ze 2,5 maand was  al haar handen op, kwijlt onwijs veel en bijt overal op.

Nu is ze 6 maanden en nog geen tand te zien en volgens mij ook niet in aantocht.

Mn dochter  eet sinds dat ze 2,5 maand was  al haar handen op, kwijlt onwijs veel en bijt overal op.

Nu is ze 6 maanden en nog geen tand te zien en volgens mij ook niet in aantocht.

quote: dompy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 20:52:41'));

SORRIE GING OPEENS DUBBEL

Terug
Bovenaan