tandjes???

Alvast bedankt voor de reactie's!

Zojuist heb ik Dentinox opgehaald. Bij de apotheek zei men dat ik het op een wattenstaafje moet doen, maar Daan vreet dan ding bijna op! (beetje overdreven, maar jullie begrijpen het vast wel) Dus de tip dat het op mijn vinger ook werkt/kan, heel fijn! Gaan we proberen als ie weer wakker is.

Vanmorgen bijna niet geslapen, veel huilen. Van spuitluiers en kapotte billen  nog niks gemerkt, maar wat niet is kan nog komen he!
Als ik het tandvlees even wil masseren bijt ie flink op mijn vinger. Wat een kracht heeft zo'n kleintje zeg.

Ik kan het wel aan, om huilen aan te horen.   Maar ik vind het voor hem zooooo zielig... Ik hoop dat het echt snel doorkomt voor hem, dan is ie er (hoop ik) even vanaf.

doei
Anita

Voor de kapotte billen; maizena. Had ik hier ergens van het forum opgepikt en een beetje lachend gekocht, maar het werkt als een tierelier. Heeft je uk in ieder geval 1 zorg minder.

En sterkte... Ik vond het ook zooooo zielig. (Bij ons komen nu (na ruim 2 maanden) de boventandjes door, maar daar heeft ze (op de billetjes na) geen last van...)

Groetjes, KT

Joehoe..

Over de Maizena...gewoon als poeder over de billentjes doen? (ik hoop niet dat ik het nodig heb, maar kan het inderdaad alvast aanschaffen)

bedankt alweer!

gr Anita

Hihihi, ik strooi gewoon een heleboel over de billetjes en haar plassertje (en waarom is daar geen goed woord voor?), doe ik een keer of drie achter elkaar en dan zalf en dan is het helemaal weg.

Dat spul werkt echt superabsorberend .

Sterkte met je kleintje... Ik hoop dat ze snel doorkomen!

KT

hoi,

messchien stomme vraag, maar is die maizena overal te koop, ik heb er namelijk nog nooit van gehoord, dinand heeft nog geen last van tandjes, maar je kunt het maar beter in huis hebben dan

groetjes susanne

Thanx KT,

Ik vind dit al een vermoeiende dag zo, laat staan hoe het voor hem is.

Hij slaapt nu al een uur! De rest van de dag was het drama! Ik heb weekend dienst, dus manlief mag eraan geloven... (ik kan altijd wat meer hebben dan hem.)
Afwachten hoe dit verder gaat, ik had eigenlijk niet verwacht dat ik dit zoooo erg zou gaan vinden.

gr Anita

Ja, ik heb echt twee dagen met Heather in de schommelstoel gezetten met tranen in mijn ogen... vond het zo zielig, maar ze had er ook echt last van... Maar goed, als ze door zijn is het ook gelijk over!

Maizena is voor het geweldige bedrag van 64 eurocenten te koop bij de Albert Heijn (het is een soort van groentesaus verdikker en staat bij de sausjes en allesbinder enzo).

Groetjes, KT

ok ben heel blij dat ik het even na had gevraagd, want anders had ik morgen mooi gestaan bij de drogist, heeft U ook maizena voor kapotte billetjes?

Terug
Bovenaan