tandjes???

en ja hoor, sinds vanavond vole ik een hard ribbeltje op m'n zoontjes onderkaak: het eerste tandje!!!

Hallo,

Mijn dochter is 10 mnd en heeft al 4 boven en 4 onder tanden en nu komen 2 kiezen door. Ik weet ze is erg vroeg... ze heeft er gelukkig weinig last van maar wij des te meer.... hoe dat zo ?? Nou die overheerlijke spuitluiers :-( vooral erg fijn als je net op het punt staat om naar je werk te vertrekken.
Ieder kind is gelukkig uniek en de een is sneller met tandjes en de ander sneller met bijv kruipen !

Groetjes Anja

Ja hoor het is zover. Dag voordat we met vakantie gingen (nu ruim een week geleden) was het eerste tandje te voelen en nog geen week later de tweede.
Hoeven we geen kunstgebitje aan te schaffen...

hoi

ja ieder kindje is verschillend he.er zijn er bij die hebben met 3 mnd al tandje en sommige met het jaar nog nix.die van mij is nu 9mnd en heeft nu 7 tanden en de 8ste is ook al bijna door.die doet gewoon alles op rap tempo met alles eigenlijk.gr wendy

Bijna 3 weken later en ja hoor, ook Daniel heeft nu een tandje. Vorige week vrijdag was hij voor het eerst echt te voelen. Hij heeft een week niet gegeten, maar toen was het toch echt gelukt. Alleen nu komt volgens mij tandje 2 er aan, hij heeft voor de 3e dag achtereen al koorts en wil bijna niks eten, maar ik weet niet zeker of het daaraan ligt. Hij spuugt ook, is ontzettend verkouden en vandaag bijna niet geplast. Ik maak me zorgen en dus heb ik de huisartenpost gebeld, daar gaan we zo heen. Nou ik hoop maar dat het inderdaad een tandje is, want anders................

Terug
Bovenaan