Tandjes

Valentijn is nu 4 en een halve maand oud en is al een aantal weken flink aan het kwijlen en bijten op alles wat hij maar te pakken kan krijgen.
Sinds gisteren heeft hij ook echt last van de doorkomende kies. Ja hij houdt zich niet aan de schema's en krijgt als eerste een kies.
De bijtringen dus allemaal tevoorschijn gehaald en van vsm Chamodent druppels. Dit lijkt wel iets te helpen.

Hebben jullie kleintjes er ook al last van?

Hi,

Warren heeft een beetje op en af last van 2 doorkomende tandjes. De bobbels worden steeds dikker en lichter, maar het schiet niet echt op.
Om de zoveel dagen heeft hij dan ineens rode wangetjes en zuurdere poep, en dus ook luieruitslag.
En kwijlen, ik zou er eigenlijk een bakje onder moeten hangen :)

In de bijtringen heeft hij totaal geen interesse, hij wil alleen maar op vingers (het liefst de mijne...) knagen, en hárd ook.

Sterkte met 't kiesje! Ik weet niet of je bv geeft? Zowel is een kies misschien wel handiger, ik kijk met een lichte angst naar mijn ventje en tandjes in combinatie met mijn tepels, hij klemt nu al zo af en toe goed met zijn nu nog tandloze voorkantje..

X
Evje

Julia is eind deze maand een half jaar, en heeft sinds zaterdag haar eerste tandje!! Bijtringen idd niet interessant....
Ze leek er niet heel veel last van te hebben, behalve iets dunnere poep (maar het viel me nog mee) en 's nachts niet meer doorslapen....

Liefs Marit

Hier nog geen tandjes maar ook ik geef bv en zit er ook nog niet op te wachten. Ik heb me wijs laten maken dat je er geen last van zou hebben maar ik kan me dat niet voorstellen. Soms bijt ze met haar tandloze bekkie en dat vind ik al niet prettig, of als ze nog wel haar mondje dicht heeft en wat hoort en haar hoofdje draaid. Nee laat die tandjes nog maar even wachten;)

Oe, dat hoofd omdraaien terwijl ze nog aan je tepel vastzit dat hebeurd hier ook heel vaak, had vorige week zelfs weer een beginnend tepelkloofje, gggrrrr...

Sterkte!
Evje

Hier kwijlen, kwijlen, kwijlen en alles naar de mond brengen, maar volgens mij nog geen tandjes.

Wel sinds 2-3 weken zurige, dunne ontlasting (spuitluiers) terwijl hij dat eerder niet had. Weet iemand hoe dat komt? En rode, schrale wangen met exceem... zielig!

Dus wie weet zit 't eraan te komen, maar voel nog niks.

Terug
Bovenaan