Tandloos

A

Anoniem

Guest
Yari is nog steeds tandloos, hij is nu bijna 9,5 maanden en heeft nog geen tand.
Hihi mijn schoonmoeder vroeg zich van de week al af of hij wel tanden zal krijgen...
Mag het hopen.

Kijk maar naar zijn mooi tandloos mondje ( mijn man noemde hem van de week, koos tandloos)

Groetjes Marina.

Hey, Hey

Tuurlijk krijgt Yari tandjes mijn neefje kreeg met zijn eerste
verjaardag zijn eerste tandje en ze blijven er nu ook uitschieten ook
best wel grappig!!!!

Groetjes Ingeborg

leuk om te zien hoe verschillend onze kids zich ontwikkelen, mijn meis heeft al 5 tandjes en is net 7 maandjes oud...

mama van Rêve

Lukas is nu 9 mnd maar ook nog tandeloos hoor. ik maak me er niet druk om. Hij krijgt ze echt wel en het doet tenminste niet zo zeer als hij bijt!

Mijn 8 en een halve maand oud dochter heeft ook nog een tandloze versnellingsbak. Mijn zoon was ook later met tanden (1e met 7,5 maand laatste melkgebit kies met 2 jaar en 8 maand) maar zij is dus nog later. Ach komt wel goed!

Ha ha mijn man noemde onze Yari ookal koos tandloos maar sinds vrijdag kan dat niet meer haha. De eerste is er door (na 4 maanden huilen en pijn) en de andere 4 zitten ook al te drukken dus het komt allemaal tegelijk.

xx Elly

oja yenna ik heb nog gereageerd op je andere topic maar die staat ondertussen op pagina 3 geloof ik haha.

xx Elly

Hier nog een tandloze hoor! Hjerre is nu ruim 9 maanden en er is echt geen tand in het zicht. Wel al vaak loos alarm gehad. Het komt vast wel en anders zijn er nog altijd kunstgebitjes hahahahahahha

Groetjes van Hanneke en haar koos tandloos

Terug
Bovenaan