Tandloos

Hij heeft nu nog geen tandjes maar straks gaat ie als een speer en haalt dan andere kids weer in.
Ben benieuwd wanneer zijn eerste tandjes doorkomen.
Jaimey heeft er nu 6 en heb het idee dat er misschien weer wat aan zit te komen.
HIj is van 31 juli

groetjes kaat

een mooi mannetje Marina...Maar wat wil je oko met zo'n mooie naam!

Onze Jari hier is ook nog tandloos en vandaag precies 8 maandjes.
Wel is het een ontzettend bengel en de ontdeugd straalt er nu al vanaf.
Hij is vrij wild en schop of slaat erop los....als zuslief niet uitkijkt heeft ze een lel hangen
als hij het er niet mee is is wat ze bij hem doet. En schoppen tja wat zal ie later worden??(als hij een bal ziet dan heeft ie nu al een big smile op zijn gezicht)  
Hij trekt zich al op tot zodat hij op zijn knieën zit en gaat dan wiebelen....wild fietsen is het meer. Is jullie Jari ook zo'n boefje? ligt het mss aan de naam.
Hij heeft me hier ook al een plant omgetrokken, hij zit overal met die kleine handjes aan....maar wel leuk deze leeftijd he? Ik kan me niet meer voorstellen dat alissa ook zo is geweest. Groetjes Nessie

Hoi hoi,
mijn meisje is 8 mnd en 1 week en heeft afgelopen zon morgen een tandje gekregen....hi hi....grappig.
groetjes gaby

Yoëll begon heel vlot, met 4 maanden had hij 2 tandjes tegelijk die door kwamen.
En daar is het tot nu toe bij gebleven hahaha

Ilse is 7,5 maanden en heeft ook nog geen tanden.
Wel is ze afgelopen week gaan staan!
Mijn moeder zei dat ze vast tandenloos gaat lopen!!! Hahahaha

Jeske

Hihi, wat een verschil allemaal hé. Ach, elk kind ontwikkelt zich weer anders hoor. Tegen de tijd dat ze naar school gaan kunnen ze allemaal hetzelfde haha! Jasper is nu 9,5 maand oud en heeft al 8 tandjes en hij kwijlt weer hele bakken vol dus er zit weer iets aan te komen!

Groet,
Jacqueline mv Jasper

hoihoi

Lorenzo heeft ook nog geen tandjes ziet er niet naar uit
dat op korte termijn zullen verschijnen
maar we wachten rustig af

oja hij is bijna 7,5 maand

Bianca mv lorenzo

Terug
Bovenaan