Tandloos

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Zijn er nog meer kids die rond de 8 maanden zijn en nog geen enkele tand in zich hebben?

Lindy heeft af en toe wel wat verschijnselen, rode wang, spuitbroek, kauwen etc maar er volgt niets!!

Niet dat ik me er druk om maak hoor, maar om me heen schieten de tandjes omhoog :)
(bij de kids van vrienden)

Doei,
Sannemams

Hoihoi

Mijn zoontje is nu 9,5 mnd en ook hier nog steeds geen tandjes! Inderdaad wel een heleboel kenmerken die jij ook noemt maar daar blijft het bij...En idd bij alle babietjes/kindjes in de omgeving komen er tandjes. Mijn oudste was ook wat later en ze zeggen hoe later de tandjes komen hoe sterker ze zijn dus alle pijn wel waard.

Groetjes Inge

Hoi Sanne,

Ook hier nog eentje van bijna 10 maanden die nog altijd tandenloos door het leven gaat.
Hij doet het er echter niet slechter om, alleen koekjes eten gaat moeilijker omdat kaakjes wel hard zijn, maar niet zo hard/scherp als tanden.

Mijn oudste (Maik)kreeg zijn 1e tandje toen hij 11 maanden was, dus ik wacht met spanning af ofdat het bij Daan ook ze lang gaat duren.
Wel kreeg Maik zijn tanden vrijwel allemaal achter elkaar, in 1 maand tijd had hij een mondje vol tanden.

Bij Daan begin ik als ik zijn kaakje voel al hobbels te voelen, dus echt lang zal het niet meer duren.

Ikzelf kreeg ook pas tanden op latere leeftijd dan gemiddeld, dit zegt ook wel iets over wanneer je kinderen tanden kunnen krijgen.

Een voordeel van laat tanden krijgen is dat er niets met de tandjes kan gebeuren (door de lip vallen, afbreken ed).

Liefs Saskia

Hoi,
Ook hier 2 "late" kinderen hoor. Faye was 8 maanden en Merel is bijna 9 maanden en heeft sinds 2 dagen een scherp puntje door het tandvlees heen!!! Ook ik heb er echt met smart op gewacht hoor, is toch weer een mijlpaal!
Met Faye waren er ook echt symptomen zoals koorts en heel erge luieruitslag en nu met Merel niks...ja ze kwijlt nu echt!!

Succes

Haai,

Mette is bijna 9 maanden en nog geen tand te zien hierzo! Wel verschijnselen gehad maar er komt HE LE MAAL niks door. Ben benieuwd wanneer het zover is. Tot nu toe vinden we die tandloze versnellingsbak wel erg lief hoor!

gr.Ing

hey,ook hier bij onze jayda v 8mnd nog geen tand te bekennen..
ons neefje die 1weekje scheelt in leeftijd heeft er al 2,maar ons meiske krijgt haar eten makkelijk weg hoor dus ach t komt vanzelf.
het ene kind is t andere niet,want t neefje wat ik net over vertel wil nog geen brood,en rolt nog niet om terwijl jayda er vrolijk op los rolt en al achteruit kruipt.
dus zo zie je maar ieder kind heeft zn eigen tempo en das maar goed ook.
maar de symtomen zijn er op moment wel(v tandjes)dus we zien wel.doeiiiiiiii

Hier ook nog zo'n lekker tandenloos bekkie.
Ze zullen vast een keer komen.....
Ik hoop alleen niet allemaal tegelijk.

Groetjes,
Karin

Bij Merel 7 maand is   ook nog niks te vinden. ach is niet erg. Volgens oma was mama 14 maanden toen ze haar eerste tandje kreeg.

Terug
Bovenaan