Tandloos

Hoi

Onze kleine meid is nu bijna 10 maand en heeft nog geen 1 tand zelfs niets wat eraan zit te komen.
Onze 2 zoontjes waren ook laat met tanden dus we wachten geduldig af.

Houden jullie er alvast rekening mee dat het wisselen zometeen ook langer duurt en later begint.Mijn oudste is alweer 8.Hij loopt nu alweer bijna 9 maanden met 2 ontbrekende voortanden .Sinds 1 week heeft hij een puntje door.
Ach zo doen ze er ook lekker lang mee.

Groetjes Jessica

Hoihoi,

bij levi was er tot 9 maanden ook geen tand te zien maar hij heeft er in nog geen 2 weken 4 gekregen en er zijn er nog 2 in aantocht.

Mijn oudste zoontje, ikzelf en nu ook Levi kregen als eerste de 2 bovenste hoektanden a la dracula echt geen gezicht!

groetjes chimene

Hoi.

Nou, hier ook nog niets te zien hoor. Ze is wel heel erg aan het kauwen op van alles, maar lacht nog steeds tandloos. Hahaha, we wachten geduldig af.

Groetjes Jolien

Hoi
Lieve is nu ook 8mnd en heeft ook nog geen tandje, en ik zie ook nog niets..
Haha, hoeven we ook nog niet te poetsen..toch?
Onze oudste was 9mnd met haar eerste tand en de middelste 7mnd, dus we zitten er nu mooi tussenin..
We wachten het af, komt vanzelf..
Gr Rina

Hallo,

ik hoor hier niet thuis, maar wil toch even reageren.
Onze dochter was.........ja 14 maanden toen ze haar eerste tandje kreeg!!!! Ze is nu 3 jaar en heeft een mooie mond vol met tanden!
Groot was dan ook de verrassing toen onze zoon met negen maanden zijn eerste tandje kreeg!

Dus het kan nog even duren voor jullie wonders hun eerste tandje krijgen!!

Groetjes,
Kiki (mv Iris mrt 05 en Stijn mrt 07)

Mijn oudste kreeg zijn eerste en tweede tand toen hij 4,5 maand was. Toen hij  1 jaar was had hij zijn complete gebit, inclusief kiezen. Mijn jongste is nu 8,5 maand en er zit 1 heel klein puntje van zijn linkerhoektandje maar die zit er al weken en verder komt ie niet haha.. Er is verder ook nog niks te bekennen..
Gr. Anne-Marie

Hoi!

Mijn oudste kreeg pas met 13 maanden zijn eerste twee tandjes..Lekker laat dus. Maar nu hoef hij er nog maar zes en hij is nu 20 maanden. Gelukkig heeft hij er bijna geen last van. Bij Elize is ook nog geen tandje in zicht. Ze is nu zes maanden, maar ik verwacht eigenlijk dat het bij haar ook lang gaat duren....

Groetjes Hanneke

O ik ben zo blij dat ik herkennig lees. Brian  8 mnd is ook nog geheel tandloos. Zijn broer Mike had met 4 mnd zijn 1e tand dus ik zit al mndn in dat mondje te voelen maar nee hoor!!!! Blijkbaar is het niet buitengewoon dus we blijven maar rustig wachten

groetjes
achnita

Terug
Bovenaan